خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ذوب آهن
اتحاد ذوب آهن
24
1,460

شانس ذوب‌آهن برای پیروزی در CAS بالاست

شانس ذوب‌آهن برای پیروزی در CAS بالاست
خبرگزاری مهر: میرحیدری در گفتگویی درباره اینکه گفته می شود باشگاه ذوب آهن در پرداخت ۳۶ هزار فرانک به دادگاه عالی ورزش به خاطر هزینه دادرسی در پرونده رضا شکاری تعلل کرده است، گفت: ناراحتی من این است که نامه دیوان داوری ورزش یک شب قبل از انتشار این خبر آمده بود و بحث تعلل در میان نبود. ما در این پرونده به دیوان شکایت کردیم و ابتدا باید می دیدیم شکایتمان مورد قبول واقع می شود یا خیر. حالا که این مرحله را رد کردیم، باید سهم خودمان را از هزینه دادرسی واریز کنیم.
وکیل باشگاه ذوب آهن ادامه داد: مدیرعامل، هیت مدیره و حتی کارخانه ذوب آهن هم روی تجدیدنظر خواهی از رای فیفا اصرار دارند و تا دهم فروردین هم برای واریز هزینه دادرسی فرصت داریم. دوستان هم قول داده اند که هزینه دادرسی را واریز کنند.
میرحیدری یادآور شد: ما طرح دعوا کرده ایم و طبق ماده ۲۸ اساسنامه دیوان داوری ورزش و در صورت نیاز به جلسه استماع رئیس دیوان، بعد از بررسی مستندات طرفین این موضوع را در دستور کار قرار می دهد.
وی در پاسخ این سوال که میزان شانس ذوب آهن برای پیروزی در این مرحله چقدر است؟ خاطرنشان کرد: با قطعیت نمی توان گفت اما با توجه به مستندات و اینکه اساساً رای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال یک رای قاطع دعوا محسوب نمی شود و برداشت غلط فیفا از این رای، شانس ذوب آهن برای پیروزی در این مرحله بالاست.
وکیل باشگاه ذوب آهن در پایان گفت: ولی باید بدانیم مراجعه به دیوان ورزش مرحله نهایی رسیدگی به این پرونده نیست و طرفین احتمالاً باز هم در CAS یکدیگر را ملاقات خواهند کرد چون اگر در این مرحله هم ذوب آهن پیروز شود و فیفا هم درخواست غرامت ذوب آهن را تایید کند احتمالاً این کازان خواهد بود که مجدداً برای کاهش مبلغ غرامت به CAS مراجعه خواهد کرد.

برچسب‌ها: باشگاه ذوب آهن اصفهان رضا شکاری

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

23 1

49 Rick Grimes1398/12/25

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi