خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ایتالیا
اتحاد ایتالیا
6
10,463

بالوتلی:تاخیر در تعلیق سری آ؟

بالوتلی:تاخیر در تعلیق سری آ؟
بعد از برگزاری دربی ایتالیا بین دو تیم یوونتوس و اینتر رقابت های سری آ به دلیل شیوع ویروس کرونا به حالت تعلیق درآمد و هنوز مشخص نیست که این رقابت‌ها چه زمانی دوباره از سر گرفته خواهد شد.

ستاره سابق اینتر و حال حاضر برشا توقف رقابت ها را اتفاقی بسیار خوب تلقی می کند. او در این باره گفت: " ما باید در خانه بمانیم. مردم درک نمی کنند که چه اتفاقی در حال رخ دادن است. ما واقعاً فوتبال را از دست داده‌ایم اما با این وجود باید در خانه بمانیم.

مشکل این است که وقتی مثلاً در سوئیس می گویند شما خانه ها را ترک نکنید، مردم این کار را انجام می‌دهند اما در ایتالیا اینگونه نیست. اگر رعایت نکنیم قطعاً ویروس کرونا به سال ۲۰۲۱ نیز کشیده خواهد شد."

بالوتلی در واکنش به دلیل متوقف شدن بازیهای سری آ نیز گفت:" فکر می کنم که آن ها(مسئولان) منتظر بودند که یوونتوس دوباره به صدر جدول برگردد.
در صورت لغو کامل بازی ها ایده من این است که سال آینده سری آ به جای ۲۰ تیم با ۲۲ تیم برگزار شود. یعنی دو تیم حاضر در سری بی به ۲۰ تیم کنونی اضافه شوند."

برچسب‌ها: بالوتلی ایتالیا سری آ

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

4 0

92 ᴍᴀʀɪʟʏɴ ᴍᴏɴʀᴏᴇ1398/12/23

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi