خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار فولاد
اتحاد فولاد
18
2,914

سخنان حسین کعبی سرمربی تیم فولاد در مورد تیمش و تیم ملی

سخنان حسین کعبی سرمربی تیم فولاد در مورد تیمش و تیم ملی
به گزارش گروه ورزشی زیرنویس حسین کعبی پیشکسوت ملی‌پوش فوتبال ایران و مربی فعلی باشگاه فولاد خوزستان درباره آخرین وضعیت این تیم به خبرنگار برنا گفت: ما جزو معدود تیم‌های لیگ برتر بودیم که تمرینات خود را تعطیل نکردیم و در حال حاضر هم تمام بازیکنان با جدیت تمرینات خود را پیگیری می‌کنند.
به گزارش گروه ورزشی زیرنویس حسین کعبی پیشکسوت ملی‌پوش فوتبال ایران و مربی فعلی باشگاه فولاد خوزستان درباره آخرین وضعیت این تیم به خبرنگار برنا گفت: ما جزو معدود تیم‌های لیگ برتر بودیم که تمرینات خود را تعطیل نکردیم و در حال حاضر هم تمام بازیکنان با جدیت تمرینات خود را پیگیری می‌کنند.
وی در ادامه با اشاره به شیوع ویروس کرونا عنوان کرد: ابتدا از مردم می‌خواهم که نهایت دقت را در رعایت مسائل بهداشتی انجام دهند. متاسفانه کرونا ویروس به یک معضل بین‌المللی تبدیل شده است. با توجه به این موضوع هر روز بازیکنان خود را چک می‌کنیم. تب آنها را اندازه می‌گیریم و تمام امکانات باشگاه فولاد در اختیار تیم است، به صورت روزانه ضدعفونی می‌شود. بازیکنان ما از نقاط مختلفی هستند و ما چند بازیکن از خطه شمال داریم که اگر آن‌ها را به شهرهایشان می‌فرستادیم، شاید دچار مشکلات بیشتری می‌شدند.
ستاره سابق فولاد در بخش دیگری از صحبت‌هایش پیرامون ادامه روند تمرینات فولاد خاطرنشان کرد: تمرینات ما تا روز بیست و ششم اسفند به صورت مداوم پیگیری می‌شود و پس از آن با یک تعطیلی یک هفته‌ای از سوم فروردین‌ماه دوباره تمرینات خود را استارت می‌زنیم.
وی با اشاره به نتایج تیم فولاد در چند هفته اخیر تصریح کرد: خوشبختانه ما روند رو به رشد بسیار خوبی داشتیم و توانستیم با کسب ۳ امتیاز در بازی‌های اخیر فاصله خود را با صدر جدول کمتر کنیم و برای کسب نتایج بهتر تا پایان لیگ خوش‌بین باشیم. به اعتقاد من وقتی از یک لیگ ۹ بازی باقی مانده است و فاصله امتیازات نیز قابل جبران است نمی‌توان به طور قطع گفت قهرمان چه تیمی خواهد شد. به نظر من چند تیم شانس قهرمانی دارند و ما هم برای کسب بهترین نتیجه و بالاترین جایگاه تا آخرین سوت بازی آخر تلاش خواهیم کرد.
بازیکن تیم ملی کشورمان در جام جهانی ۲۰۰۶ آلمان در بخش دیگری از صحبت‌هایش درباره تعویق مسابقات تیم ملی عنوان کرد: مسابقات انتخابی جام جهانی در بیشتر نقاط دنیا به تعویق افتاده است. نکته مهم این است که بتوانیم با یک برنامه‌ریزی دقیق به جام جهانی برویم. بر خلاف بسیاری که می‌گویند ایران قدرت اول آسیا است بنده با دلیل اثبات می‌کنم که چنین چیزی در حال حاضر صحت ندارد و ما در چند دوره اخیر جام ملت‌ها و جام باشگاه‌های آسیا هیچ قهرمانی به دست نیاورده‌ایم اما برای اینکه دوباره قدرت اول فوتبال آسیا شویم باید یک برنامه‌ریزی خوب داشته باشیم و تیم ملی نیز برای راهیابی به جام جهانی باید همین کار را انجام دهد و من معتقدم همه باید به اسکوچیچ کمک کنیم تا بتوانیم به هدفمان برسیم.
مربی تیم فولاد خوزستان در بخش دیگری از صحبت‌هایش در پاسخ به این سوال که نظرش پیرامون آیاندا پاتوسی بازیکن سابق استقلال چیست تصریح کرد: پاتوسی یک بازیکن بسیار حرفه‌ای و فوق العاده است. بسیار بازیکن موجهی است و کاملا با تیم هماهنگ شده و از او رضایت ۱۰۰ درصدی داریم. به وقتش شوخی می‌کند و در زمان تمرین کاملاً جدی است و رابطه دوستانه و صمیمانه‌ای با سایر بازیکنان و کادر فنی ایجاد کرده است. ضمن اینکه علاوه بر پاتوسی یک مهاجم بسیار خوب به نام شیمبا داریم که بسیار حرفه‌ای زندگی می‌کند و این دو بازیکن به معنای واقعی کلمه ساعت ۱۰ شب می‌خوابند. رفتار آنها حرفه‌ای است و شما می‌توانید بازی‌های شیمبا را ببینید که با ۳۵ سال سن ۹۰ دقیقه برای تیم با قدرت و تاثیرگذار می‌دود. امیدوارم همه بازیکنان کشورمان با انجام زندگی حرفه‌ای بتوانند به چنین جایگاهی برسند.

برچسب‌ها: حسین کعبی پاتوسی اسکوچیچ

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

4 0

123 اژدها های ابی1398/12/23

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi