خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار فولاد
اتحاد فولاد
18
2,914

هدف فولاد درخشش دوباره در آسیاست

هدف فولاد درخشش دوباره در آسیاست
مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان می‌گوید از عملکرد تیم در فصل جاری رضایت وجود دارد اما باید برای فصل آینده تیم قدرتمندتری راهی مسابقات کنیم….
به گزارش ورزش سه، علی محمدی مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان درباره وضعیت باشگاه فولاد خوزستان به تسنیم گفت: در نیم فصل اول محدودیت‌هایی برای جذب بازیکن داشتیم ولی خداراشکر برای نیم فصل دوم توانستیم بخشی از محدودیت‌ها را رفع و نیازهای باشگاه و کادر فنی را تامین کنیم. توانستیم نسبت به برخی از تیم‌ها در نقل و انتقالات موفق‌تر عمل کنیم و خداراشکر نتیجه‌اش را هم گرفته‌ایم و از عملکرد باشگاه رضایت داریم.
وی ادامه داد: امیدواریم این روند تا پایان فصل ادامه داشته باشد و حتی با کسب سهمیه در لیگ قهرمانان آسیا همراه شود. برای فصل آینده نیز اگر بازهم در خدمت شرکت فولاد و مردم خوزستان بودیم، سعی می‌کنیم تیم قدرتمندی را روانه مسابقات کنیم تا مدعی‌تر از امسال باشد.
مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان، ضمن اشاره به بسته شدن ۲ پنجره نقل و انتقالاتی این باشگاه اشاره کرد: باید برای فصل آینده خیلی از مشکلات برطرف شود. باید از همین الان تلاش کنیم تا تصمیم کمیته تعیین وضعیت را با همکاری باشگاه عوض کنیم و پنجره نقل و انتقالاتی باز شود تا فولاد برای فصل بعد قدرتمندتر باشد و بتواند سهمیه کسب کند. برنامه‌ما این است که فولاد دوباره در آسیا بدرخشد و تیم تراز اول قاره شود.
محمدی درباره اقداماتی که تاکنون برای باشگاه فولاد خوزستان انجام شده است، یادآور شد: باشگاه فولاد خوزستان هم‌اکنون زیرساخت‌های خوبی دارد. بعد از افتتاح ورزشگاه شهدای فولاد خوزستان و تحویل آن به باشگاه، فولاد اولین باشگاهی لقب گرفت که ورزشگاه اختصاصی و مدرن دارد. همچنین امکانات خوب دیگری برای آکادمی باشگاه فراهم کرده‌ایم. سعی شده یک آکادمی خوب و کارآمد ایجاد شود تا بازیکنان خوزستانی از رده‌های پایه در باشگاه حضور پیدا کنند. هدف این است که بازیکنان تیم بزرگسال برای سال‌های آینده از آکادمی باشگاه انتخاب شوند و اولویت بعدی جذب بازیکنان غیر بومی خواهد بود.
وی خاطرنشان کرد: همچنین چند مدرسه فوتبال فولاد در سطح استان خوزستان تاسیس و برنامه‌ریزی شده تا در سال آینده این اتفاق با همکاری پیشکسوتان فولاد در سایر شهرستان‌های استان نیز رخ بدهد.
مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان درباره اینکه آیا این شرکت برنامه‌ای برای ورود باشگاه به سایر رشته‌های ورزشی دارد یا خیر اضافه کرد: سیاست‌گذاری کارخانه فقط سرمایه‌گذاری روی فوتبال است ولی ما از سایر ورزش‌ها نیز در سطح استان حمایت می‌کنیم. همچنین از باشگاه فوتبال استقلال ملاثانی و سایر تیم‌هایی که از لحاظ مالی در سطح استان ضعیف هستند هم حمایت می‌کنیم.
علی محمدی در خاتمه گفت: از همه مردم عزیز و هواداران فولاد و سایر تیم‌ها برای حمایت از ورزش استان تشکر می‌کنم و امیدواریم سال آینده سال شکوفایی اقتصاد و ورزش در استان خوزستان و باشگاه فولاد باشد.

برچسب‌ها: فولاد خوزستان شروعی دوباره

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

3 0

95 اژدها های ابی1398/12/23

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi