خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار برزیل
اتحاد برزیل
5
22,408

رونالدینیو در زندان پا به توپ می‌شود!

رونالدینیو در زندان پا به توپ می‌شود!
رونالدینیو، اسطوره برزیلی دنیای فوتبال اخیرا در مرز پاراگوئه و برزیل به دلیل در دست داشتن پاسپورتی جعلی توسط پلیس مرزبانی این کشور دستگیر شد. با اینکه دادستانی پاراگوئه پیشنهاد کرده بود او با مجازات زندان مواجه نشده و به جای آن با پرداخت جریمه نقدی آزاد شود ولی قاضی دادگاه حکم داد که رونالدینیو تا زمان بررسی بیشتر پرونده باید در زندانی در کشور پاراگوئه محبوس باشد.برنده توپ طلای سال ۲۰۰۵ در حال حاضر در پایتخت پاراگوئه، در زندان آسونسیون محبوس است. روزنامه برزیلی اکسترا امروز با انتشار خبر مورد اشاره اعلام کرد که مقامات این زندان تصمیم گرفته‌اند از فرصت حضور رونالدینیو در زندان‌شان نهایت استفاده را ببرند و به همین دلیل به فکر برگزاری یک تورنمنت فوتسال افتاده‌اند.این تورنمنت فوتسال قرار است دوشنبه آینده در محل زندان آسونسیون آغاز شود. البته رئیس زندان در گفتگو با روزنامه برزیلی می‌گوید انتظار ندارد رونالدینیو در این تورنمنت شرکت کند. به نظر می‌رسد رئیس زندان قصد دارد اتهام برگزاری این تورنمنت تنها به دلیل حضور رونالدینیو در زندان را از خود رفع کند. او به روزنامه اکسترا گفت:” ما انتظار نداریم رونالدینیو در تورنمنت فوتسال ما شرکت کند ولی او اگر این کار را بکند ما خیلی خوشحال خواهیم شد”.در این تورنمنت ۱۹۴ زندانی در قالب تیمهای ده نفره با هم رقابت خواهند کرد. در این تورنمنت هیچ زندانبانی حاضر نخواهد بود و زندانیان تنها با هم رقابت خواهند کرد.

برچسب‌ها: رونالدینیو برزیل

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

7 1

82 یوونتوسی ها1398/12/20

Boyrahmad3: ببین محبوبیت چقدره که حتی تو زندانم میندازنش تا پا به توپ شه

21 اسفند (03:24)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi