خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار اسپانیا
اتحاد اسپانیا
3
30,717

فردا شب در ادامه مسابقات رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانا

فردا شب در ادامه مسابقات رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانا
فردا شب در ادامه مسابقات رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا،‌ بارسلونا میهمان ناپولی ایتالیا در ورزشگاه سان‌پائولو است.

مارک آندره‌ تراشتگن در ارتباط با این بازی اظهار داشت: همه ساله لیگ قهرمانان اروپا برای ما در اولویت است. این تورنمنتی خیلی خوب است که همه انگیزه فراوانی داریم که به دستاوردی برسیم.

وی ادامه داد: آماده هستیم و پیکاری در پیش داریم که سخت است. همه می‌دانیم که باید نهایت تلاش خود را بکنیم. چون باید به نتیجه‌ای خوب برسیم و کار در نیوکمپ را به اتمام برسانیم.

تراشتگن در مورد موضوع تمدید قراردادش با بارسا نیز عنوان کرد:هنوز 2 سال دیگر از قراردادم با بارسلونا باقی مانده است. خود و خانواده‌ام اینجا خیلی راحت هستیم.

گلر ژرمنی افزود: اینجا در حکم خانه‌ام است. تا به حال صحبت‌های وجود داشته اما اجازه دهید که راحت بگویم من که نباید در این زمینه عجله کنم. روی کارم تمرکز دارم.چون هفته‌های سختی را در پیش داریم که می‌خواهیم برنده شویم. کل بحث قراردادم را به مدیر برنامه‌ام واگذار کر
ده‌ام.

برچسب‌ها: اسپانیا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

46 Sina Kurd1398/12/20

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi