خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار دورتموند
اتحاد دورتموند
16
3,463

فروش پوگبا، چاره پیوستن ستاره دورتموند به یونایتد

فروش پوگبا، چاره پیوستن ستاره دورتموند به یونایتد
به نظر می رسد که منچستریونایتد برای جذب جیدون سانچو از دورتموند نیاز به فروش هافبک فرانسوی خود یعنی پل پوگبا داشته باشد.

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد در زمستان برونو فرناندز و اودیون ایگالو را به خدمت گرفت. موضوعی که تأثیر شگرفی در عملکرد شیاطین سرخ داشت و آن ها در چند بازی گذشته نمایش های فوق العاده ای را ارائه داده‌اند. از طرف دیگر منچستریونایتد حالا به کسب رتبه چهارم لیگ برتر و حضور در لیگ قهرمانان آینده امیدوار تر شده است.

با وجود خرید این دو بازیکن اما به نظر می رسد که منچستریونایتد برای تبدیل شدن به یک تیم مدعی در رقابت‌های فصل آینده نیاز به خرید چند بازیکن داشته باشد. همچنین به نظر می رسد که ستاره جوان دورتموند یعنی جیدون سانچو گزینه اصلی سران یونایتد برای خط حمله باشد.
با این وجود نشریه دیلی میل انگلیس گزارش داده که منچستریونایتد از نظر مالی برای خرید سانچو نیاز به فروش پل پوگبا دارد. ستاره فرانسوی بیشتر زمان این فصل را به دلیل مصدومیت غایب بوده و به نظر می رسد که هم باشگاه و هم خود پوگبا علاقه‌ای به ادامه همکاری نداشته باشند. از طرف دیگر رئال مادرید و یوونتوس مشتری جدی این بازیکن به حساب می آیند؛ انتقالی که می‌تواند از نظر مالی به شیاطین سرخ برای جذب جیدون سانچو کمک کند.

برچسب‌ها: دورتموند پوگبا سانچو

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

3 1

48 Stark241398/12/27

Youri Djorkaeff: سانچو رو باید حفظ کرد و پوگبا هم باید خرید

28 اسفند (21:33)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi