خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار لیورپول
اتحاد لیورپول
13
3,387

کلوپ ناله را کنار بگذار و به اتلتیکو تبریک بگو!

کلوپ ناله را کنار بگذار و به اتلتیکو تبریک بگو!
ظهارات یورگن کلوپ پس از شکست از اتلتیکو با واکنش هایی منفی در انگلیس و نیز دیگر نقاط اروپا همراه بود.
به گزارش "ورزش سه"، دور یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان هفته گذشته با انجام 4 بازی پیگیری شد و لیورپول مدافع عنوان قهرمانی با شکست از اتلتیکو در آنفیلد، وداعی تلخ و زودهنگام با رقابت ها داشت.
در دیداری که سوای نتیجه، بحث بر سر سبک بازی دو تیم نیز داغ بود. یک طرف میدان، "لیورپول"، تیم سراسر هجومی یورگن کلوپ قرار داشت و در سوی دیگر میدان نیز تیم دفاعی دیگو سیمئونه.
مربی آرژانتینی در سال های اخیر توانسته معمولا بر تیم هایی با سبک بازی مشابه لیورپول پیروز شود. دو بار حذف بارسلونا در یک چهارم نهایی، حذف بایرن مونیخ گواردیولا در سال 2016 و حالا بیرون راندن لیورپول یورگن کلوپ از لیگ قهرمانان.
سیمئونه با همان سلاح همیشگی خود یعنی استحکام بتنی در دفاع و استفاده از ضد حملات، توانسته بر این تیم ها چیره شود و شرایط به گونه ای است که تیم های سراسر هجومی وقتی در مراحل حذفی به اتلتیکو برخورد می کنند، نمی توانند ناراحتی خود را پنهان کنند. حقیقتا حذف تیم دفاعی سیمئونه بسیار بسیار دشوار است.
پس از شکست لیورپول، یورگن کلوپ به انتقاد از سبک بازی اتلتیکو پرداخت و بسیاری نیز با او همسو شدند اما بودند افرادی که به دفاع از دیگو سیمئونه پرداختند. اولی دیمیتار برباتوف بود که در مصاحبه با تایمز بر علیه اظهارات کلوپ تاخت.
سپس ویلم وان هنگن ستاره سال های دهه 70 فاینورد و تیم ملی هلند بود که از سیمئونه و سبک بازی تیمش دفاع کرد و گفت:« واقعا از کسانی که به دیگو سیمئونه حمله می کنند، ناراحت می شوم. این انتقادات آزارم می دهد. لیورپول در مادرید به اتلتیکویی باخت که غایبان مهمی داشت و سپس در انگلیس بار دیگر برابر اتلتیکو شکست خورد. لیورپولی که آنقدر در لیگ برتر امتیاز پیش است که در همین ماه مارس هم می توانست قهرمانی اش را مسجل کند اما در اروپا به اتلتیکو می بازد و شروع به انتقاد از سبک بازی این تیم می کند
نمایش اتلتیکو در آنفیلد فوق العاده بود. لیورپول پس از گل فیرمینو صعود کرده بود ولی بهتر است کلوپ از خودش سوال کند که پس از گل دوم تیمش چه اتفاقی افتاد؟ خود او مقصر اول شکست تیمش پس از جلو افتادن با دو گل بود. کلوپ گریه و زاری را تمام کند و به جای گلایه از اتلتیکو، به این تیم تبریک بگوید.»
همچنین ری پارلور بازیکن سابق آرسنال هم از جمله کسانی بود که به اظهارات کلوپ واکنش منفی نشان داد:« کمی از حرف های کلوپ متعجب شدم. او واقعا فکر می کرد اتلتیکو به شیوه ای دیگر بازی خواهد کرد؟ تیمی که در خانه 1-0 پیروز شده، قطعا در بازی برگشت بازی بسته و دفاعی را ارائه خواهد داد؛ به خصوص که تیم مقابل تان اتلتیکو با هدایت دیگو سیمئونه باشد. کلوپ انتظار چه چیزی را داشت؟»

برچسب‌ها: لیورپول کلوپ سیمئونه

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

6 0

73 تهران مادرید 20 (ح)1398/12/26

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi