خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار دورتموند
اتحاد دورتموند
16
3,463

لوسین فاوره: ارلینگ هالند فوق العاده بود

لوسین فاوره: ارلینگ هالند فوق العاده بود
لوسین فاوره، سرمربی دورتموند مدعی شد تیمش در بازی برگشت باید بهتر از دیدار رفت بازی کند.

دورتموند موفق در دیدار رفت و با تکیه بر دبل ارلینگ هالند، با نتیجه 1-2 پاری سن ژرمن را مغلوب کرده و گام بلندی برای صعود به دور بعدی لیگ قهرمانان بردارد. لوسین فاوره به تمجید از عملکرد ستاره جوان و نروژی تیمش پرداخته و مدعی شد او در امور دفاعی نیز درخشان عمل کرده است.

لوسین فاوره گفت: "ارلینگ هالند مانند دیگر بازیکنان به خوبی دفاع می کرد. او در کنار سایر بازیکنان ترکیب شده و به خوبی ایستادگی کرد که این عملکرد در امور دفاعی کمک زیادی به ما کرد و ارلینگ هالند این وظیفه را به شکل فوق العاده ای انجام داد.

قبل از اینکه گل دوم به ثمر برسد نیز جیووانی ریرا یک پاس خوب ارسال کرد. البته کیفیت پاس خوب بود، اما حرکت ارلینگ هالند با توپ فوق العاده بود و کار را تکمیل کرد. ما به این سبک بازی عادت کرده ایم. ما در تمام مسابقات مان فرصت های زیادی ایجاد می کنیم. برای همه ما مهم است که به طور همزمان و البته به سبک درست دفاع کنیم.

نمایش خوب امره جان؟ تمرکز روی عملکرد روی یک شخص دشوار است. ما خوب بازی کرده و مانند یک تیم، منجسم دفاع کردیم. ما سیستم بازی حریف را به خوبی را پیش بینی کرده بودیم. ما باید در بازی برگشت نیز مثل این دیدار و حتی بهتر بازی کنیم. اما ما باید 90 یا حتی 95 دقیقه با این روش فشرده و هوشمندانه به میدان برویم. ما می خواهیم ایجاد شانس کرده و همیشه فرصت گلزنی داشته باشیم."

برچسب‌ها: بروسیا دورتموند ارلینگ هالند

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

20 0

89 Qwerty111398/11/30

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi