خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ایتالیا
اتحاد ایتالیا
6
10,461

خوشبینی به رسیدن ستاره مصدوم ایتالیا به یورو 2020

خوشبینی به رسیدن ستاره مصدوم ایتالیا به یورو 2020
نیکولو زانیولو در جریان بازی یکشنبه شب تیم فوتبال رم مقابل یوونتوس دچار پارگی رباط صلیبی شد که معمولاً دوره ریکاوری و بهبود آن پنج تا شش ماه به طول می‌انجامد. این در حالی است که کمتر از شش ماه دیگر به آغاز جام ملت‌های اروپا باقی مانده است.

ماریانی پزشک معالج زانیولو در گفت‌و‌گو با نشریه کوریره دلواسپورت راجع به شانس او برای حضور در جام ملت‌های اروپا ابراز امیدواری کرد.

او در این رابطه گفت:« عمل جراحی بدون هیچ مشکل خاصی انجام شد. حالا این پسر باید ریکاوری‌اش را آغاز کند که فراهم آوردن امکانات این کار با باشگاه رم است. باشگاه رم در سال‌های اخیر، نظیر چنین مصدومانی زیاد داشته است. پس مشکلی نیست.

زانیولو می‌تواند قبل از آغاز یورو 2020 آماده شود، اما باید دید آیا سرمربی تیم ملی حاضر خواهد شد که در تیمش جایی خالی برای او بگذارد یا نه. بنابراین به طور قطع نمی‌توان گفت که حتی بهبودی زانیولو می‌تواند منجر به حضورش در یورو شود یا خیر.

ریکاوری پارگی رباط صلیبی در مواردی مانند لورنزو اینسینیه (بازیکن ناپولی) و آنتونیو رودیگر (بازیکن فعلی چلسی و مدافع سابق رم) می‌تواند تنها چهار ماه به طول انجامد.»

برچسب‌ها: ایتالیا زانیولو

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

134 ᴍᴀʀɪʟʏɴ ᴍᴏɴʀᴏᴇ1398/11/26

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi