خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بایرن مونیخ
اتحاد بایرن مونیخ
6
16,275

تیمو ورنر را می‌خواهید؟ 60 میلیون یورو بدهید

تیمو ورنر را می‌خواهید؟ 60 میلیون یورو بدهید
باشگاه‌های خواهان تیمو ورنر می‌توانند با پرداخت ۶۰ میلیون یورو تا قبل از ماه آوریل، بند فسخ او را فعال کنند.

در یکی دو سال اخیر و با توجه به درخشش تیمو ورنر در ترکیب لایپزیک و تیم ملی آلمان، همیشه احتمال انتقال او به بایرن مونیخ در رسانه‌ها مطرح شده است.
اما چند روز پیش هربرت هاینر رئیس هیئت‌مدیره بایرن مونیخ در آستانه دیدار مقابل لایپزیک، چنین گفت که تیمو ورنر بازیکن باکیفیتی است، ولی باشگاه بایرن مونیخ فعلاً به این نتیجه رسیده که برای خرید او تلاش نکند: "ما عملکرد این بازیکن را تجزیه و تحلیل کرده‌ایم و در پایان نتیجه این بود که او در حال حاضر قرار نیست راهی بایرن مونیخ شود. اما این تصمیم هیچ ارتباطی با خصوصیات تیمو ورنر به‌عنوان یک فوتبالیست ندارد. من فکر می‌کنم ورنر بازیکن خوبی بوده و کاملاً به درد لایپزیک می‌خورد."
در همین زمینه نشریه بیلد آلمان با انتشار جزئیاتی جدید از بند فسخ قرارداد تیمو ورنر خبر داد که باشگاه‌هایی که خواهان به خدمت گرفتن او هستند می‌توانند تا قبل از ماه آوریل با پرداخت ۶۰ میلیون یورو بند فسخ او را فعال کنند و از تابستان ورنر را در اختیار داشته باشند.
باشگاه لیورپول که به‌شدت به دنبال جذب تیمو ورنر از لایپزیک است، با کنار کشیدن بایرن مونیخ از رقابت برای خرید این بازیکن، حالا بخت بالایی خواهد داشت. گفته می‌شود دو باشگاه منچستریونایتد و چلسی نیز وضعیت ورنر را زیرنظر دارند.
تیمو ورنر ۲۳ ساله که تا پایان ژانویه ۲۰۲۳ با لایپزیک قرارداد دارد، این فصل در ۳۰ بازی ۲۵ گل‌ زده و ۱۰ پاس‌ گل داده است.

برچسب‌ها: بایرن مونیخ تیمو ورنر

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

165 .باز مانده.1398/11/24

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi