خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار اسپانیا
اتحاد اسپانیا
3
30,712

رئال مادرید پرهزینه ترین باشگاه سال!!!

رئال مادرید پرهزینه ترین باشگاه سال!!!
سازمان ناظر CIES میزان خرید و فروش باشگاه‌ها را در 12 ماه گذشته ارزیابی کرده است.

تیم چلسی انگلیس در صدر لیست پرسودترین باشگاه‌ها در دو پنجره نقل و انتقالات آخر قرار دارد زیرا این باشگاه لندنی تنها 38 میلیون پوند برای انتقال متئو کواچیچ کروات به رئال مادرید پرداخت کرده است.
چلسی مبلغ 211 میلیون یورو از فروش بازیکنان خود به دست آورده است. ادن هازارد، ستاره بلژیکی که تابستان گذشته با 100 میلیون یورو به رئال مادرید منتقل شد مشمول این مبلغ گزاف می‌شود. این تیم لندنی به خاطر محرومیت از طریق فیفا نتوانست در دو پنجره اخیر بازیکن جدیدی به خدمت بگیرد و همین عاملی شد تا این تیم در رده نخست سودآورترین تیم‌ها باشد.

در رده دوم بنفیکای پرتغال قرار دارد که 54 میلیون پوند هزینه خرید بازیکن کرده و 194میلیون پوند برای فروش بازیکنان خود به دست آورده است.
آژاکس هم 137 میلیون یورو به دست آورده که به دلیل دو انتقال بزرگ بوده؛ ماتیس دی لیخت به یوونتوس، و فرانکی دی‌یونگ به بارسلونا. در میان 20 باشگاه سودده، خبری از باشگاه‌های اسپانیایی نیست.

رئال مادرید اما پر هزینه‌ترین باشگاه بوده است.
آنها به صورت خالص 181 میلیون یورو از دست داده‌اند. مادرید بیشترین خریدها را با 330 میلیون یورو داشته و ادن هازارد، رودریگو، لوکا یوویچ، ادر میلیتائو، فرلان مندی، رینیر، و بازیکنان دیگر را خریده است. آنها البته 149 میلیون یورو هم از فروش مارکوس یورنته، کیلور ناواس، رائول ده‌توماس، ماتئو کوواچیچ، و تئو هرناندز کسب کردند. با این حال، بیشترین زیان نقل و انتقالات متعلق به آنها است.
پس از آنها استون ویلا قرار دارد که 172 میلیون یورو خرج کرده و تنها 3 میلیون یورو از فروش بازیکنانش به دست آورده است. زیان آنها به این ترتیب 169 میلیون یورو است. ویلا 13 بازیکن خرید، از جمله وسلی مورائس برزیلی که با قیمت 25 میلیون یورو آمد.
بارسلونا هم 166 میلیون یورو ضرر کرده است. آنها 288 میلیون یورو خرج بازیکنانی مانند آنتوان گریزمان، فرنکی دی‌یونگ، نتو، جونیور فیرپو، و امرسون کردند، و 122 میلیون یورو هم از فروش مالکوم، یاسپر سیلسن، آندره گومش، پاکو آلکاسر، دنیس سوارز و بازیکنان دیگر به دست آوردند.

برچسب‌ها: بارسا بارسلونا اسپانیا رئال رئال مادرید چلسی بنفیکا آژاکس

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

6 0

246 Tiraхtur1398/11/24

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi