خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ایتالیا
اتحاد ایتالیا
6
10,463

کونته پس از شکست مثل شیطان می شود

کونته پس از شکست مثل شیطان می شود
آندره‌آ پیرلو از تماشای اینتر آنتونیو کونته شگفت زده نشده و معتقد است که این مربی می‌تواند بهترین بازی را از هر بازیکن تحت هدایتش بگیرد.
کونته در ابتدای فصل 12-2011 پیرلو را به عنوان بازیکن آزاد از میلان به یوونتوس منتقل کرد و این دو در کنار هم سه قهرمانی متوالی در سری آ را تجربه کردند. امشب تیم کونته باید در دربی شهر میلان به مصاف تیم سابق پیرلو برود و در صورت پیروزی به صدر جدول صعود خواهد کرد.

پیرلو در پاسخ به سوال خبرنگار گاتزتا دلو اسپرت در مورد عملکرد درخشان اینتر تحت هدایت کونته گفت:« به هیچ وجه شگفت زده نشدم. من به خوبی کونته را می‌شناسم. می‌دانستم اینتر در این سطح خواهد بود و تا آخر فصل برای قهرمانی خواهد جنگید.

او همیشه هر بازیکن را طوری هدایت می کند که با تمام وجود بازی کند و حتی بهتر از چیزی که فکر می‌کند. کونته به پیروزی اعتیاد دارد. اگر شکست بخورد نمی‌توان با او حرف زد. تبدیل به یک شیطان می‌شود. باشگاه بازیکنان خوبی را با توجه به ایده های مربی خریده است. یوونتوس بسیار قوی است چون در هر پست بازیکنان با کیفیتی دارد اما من اطمینان دارم که اینتر تا آخر فصل خواهد جنگید.»

برچسب‌ها: ایتالیا کونته پیرلو

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

114 ᴍᴀʀɪʟʏɴ ᴍᴏɴʀᴏᴇ1398/11/24

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi