خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار تراکتورسازی
اتحاد تراکتورسازی
5
21,560

مربی سابق تراکتورسازی جا پای توشاک و دنیزلی

مربی سابق تراکتورسازی جا پای توشاک و دنیزلی
مربی سابق تراکتورسازی تبریز عهده دار تیم اول لنکرانی‌های آذربایجان در ورزشگاه خزر لنکران شده است.

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که این روزها خبری از تیم معروف خزر لنکران پرافتخار در لیگ‌برتر فوتبال آذربایجان نیست و این تیم پرطرفدار آذربایجان پس از 12سال افتخارآفرینی، سه سالی است که فعالیتی ندارد، تیم فوتبال «آلیانس» تیم اول شهر لنکران و مردم فوتبال دوست این شهر شده که برای تشویق و حمایت از این تیم نوپا راهی ورزشگاه بزرگ و تاریخی خزر لنکران در فاصله چند کیلومتری با مرز ایران در آن سوی آب‌های دریای خزر می‌شوند.

ورزشگاه خزر لنکران که روزی سرمربیان سابق تراکتورسازی همچون جان توشاک و مصطفی دنیزلی را بر روی نیمکت تیم اول این شهر می‌دید، این روزها علی نظرزاده دیگر مربی سابق تراکتورسازی را به عنوان سرمربی تنها تیم شهر لنکران بر نیمکت سرمربیگری دارد که تلاش می‌کند با خیل عظیم هواداران شهر لنکران، تیم نوپای آلیانس را آهسته آهسته به جمع هشت تیم لیگ‌برتر آذربایجان برساند.

آلیانس قرمزپوش که مالکیتش بر عهده یک بازرگان ایرانی و یک آذربایجانی است، توسط مهندس جوادی به عنوان مدیرعامل نیز اداره می‌شود و حضور دو دستیار ایرانی به نام‌های اسماعیل وکیلی و مجتبی اسماعیلی در کنار علی نظرزاده، ترکیبی از ایرانی‌ها در این شهر فوتبال کشور آذربایجان دور هم جمع کرده که علاقمندان خزر لنکران را این بار تحت عنوان آلیانس لنکران به ورزشگاه بزرگ خزر می‌کشاند.

جو ورزشگاه خزر لنکران که روزی پذیرای بزرگترین تیم‌های اروپایی به عنوان حریفان خزر لنکران بوده شاید به شور و حرارت آن روزها نباشد اما حمایت مردم و علاقمندان این شهر از آلیانس و امیدواری به تنها تیم لنکران، سکوهای این ورزشگاه را پر می‌کند. ورزشگاهی با مدرن ترین امکانات از قبیل هتلینگ، سالن های بدنسازی و وزنه و مجهزترین استخرها در مجاورت خود که پکیجی مناسب را برای کادر فنی ایرانی آلیانس پدیده آورده است.

برچسب‌ها: تراکتورسازی تراکتورسازی تبریز تراکتور

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

169 آ.ث.میـلان1398/11/14

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi