خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ایتالیا
اتحاد ایتالیا
6
10,464

وحشت از کرونا، تهدید به اعتصاب بازیکنان در ایتالیا

وحشت از کرونا، تهدید به اعتصاب بازیکنان در ایتالیا
به گزارش "ورزش سه"، پس از اینکه اتحادیه بازیکنان حرفه‌ای ایتالیا (AIC) خواستار به تعلیق درآمدن بازی‌های سری آ ایتالیا به خاطر شیوع گسترده ویروس کرونا در این کشور شد و وینچنزو اسپادافورا، وزیر ورزش ایتالیا هم حمایت خود از خواسته این اتحادیه اعلام کرد، اکنون خبر می‌رسد که قرار است روز سه‌شنبه نشستی اضطراری در شهر رم بین وزیر ورزش ایتالیا، مسئولان فدراسیون فوتبال ایتالیا، مسئولان برگزاری مسابقات سری آ و برخی مسئولان کشوری به منظور تصمیم‌گیری برای ادامه لیگ یا به تعلیق در آوردن بازی‌های این فصل سریآ برگزار شود.

نشریه "گاتزتا دلو اسپورت" هم خبر داد اتحادیه بازیکنان حرفه‌ای ایتالیا تهدید کرده در صورتی که سلامت بازیکنان شاغل در فوتبال باشگاههای این کشور نادیده گرفته شود و توجهی به این موضوع نشود، از هفته آینده بازیکنان دست به اعتصاب خواهند زد و به احتمال فراوان بازی‌های این فصل سری آ به حالت تعلیق در خواهد آمد.

امروز پنج بازی معوقه از هفته بیست و ششم برگزار می شود که نخستین دیدار بین دو تیم پارما و اسپال به دلیل اختلاف باشگاه‌ها و دولت برای چند ساعت به تعویق افتاد. در نهایت تصمیم گرفته شد بازی 75 دقیقه دیرتر برگزار شود. سه بازی دیگر از ساعت 17:30 دقیقه شروع شده اند.

ایتالیا به دلیل شیوع کرونا در شرایط بدی قرار دارد و برخی از شهرهای این کشور به حالت قرنطینه درآمده‌اند. تاکنون بیش از 5000 نفر به کرونا مبتلا شده‌اند و بیش از 200 نفر جان خود را از دست داده‌اند.

برچسب‌ها: سری آ ایتالیا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

6 0

42 Esteghlal Fc‌1398/12/18

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi