خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار لیورپول
اتحاد لیورپول
13
3,387

واکنش جالب کلوپ به احتمال جدایی صلاح از لیورپول

واکنش جالب کلوپ به احتمال جدایی صلاح از لیورپول
یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، به شایعات جدایی محمد صلاح از این تیم واکنش نشان داد.
به گزارش "ورزش سه"، در چند سال گذشته و بعد از درخشش محمد صلاح در ترکیب لیورپول، شایعات زیادی درباره احتمال جدایی او از این تیم به گوش رسیده است. با این وجود ستاره مصری تا سال ۲۰۲۳ با قرمزهای آنفیلد قرارداد دارد و به نظر هم نمی رسد که علاقه ای به ترک لیورپول داشته باشد.

سرمربی آلمانی لیورپول حالا به شایعات پیرامون جدایی محمد صلاح واکنش نشان داده است. یورگن کلوپ در این باره به خبرنگاران گفت: " من اینطور فکر می کنم که او در این جا خواهد ماند. آیا شما چیز دیگری شنیده اید؟ به نظر من او کاملا صادق است. من هیچ نظری در این باره ندارم اما شما می توانید از دیگران در این مورد سوال کنید. من تا وقتی که مطبوعات از من نپرسیدند، حتی به این موضوع فکر هم نکرده بودم. "

کلوپ در ادامه گفت: " تا زمانی که من چیزی نشنوم و از بازیکنان سوال نکنم که آیا یک یا دو فصل بعد در این جا خواهند ماند یا نه، برایم این گونه خواهد بود که آن ها خواهند ماند. قرارداد او تا چه زمانی است؟ طولانی مدت؟ من دیگر نظری ندارم. "
پیج روبیکا فالو کنید مرسی:clip_nab

برچسب‌ها: لیورپول صلاح کلوپ جدایی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

144 Avatar.1398/11/12

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi