خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار منچستریونایتد
اتحاد منچستریونایتد
7
10,280

رسمی؛ برونو فرناندز به منچستریونایتد پیوست

رسمی؛ برونو فرناندز به منچستریونایتد پیوست
به گزارش "ورزش سه"، در ماه های اخیر اخبار زیادی در مورد تمایل شیاطین سرخ به هافبک 25 ساله و ملی پوش اسپورتینگ شنیده شده بود و در نهایت امشب این باشگاه رسما خبر از عقد قرارداد با برونو فرناندز داد.

بعد از مذاکرات فراوان بر سر قیمت، در نهایت دو تیم برای انتقال 55 میلیون یورویی برونو فرناندز به اولدترافورد به توافق دست یافتند و بندهایی در قرارداد وجود دارد که می تواند رقم آن را تا 80 میلیون یورو نیز افزایش دهد. طبق ادعای سایت گل، رسیدن به 10 میلیون یورو از این پاداش ها برای برونو فرناندز آسان خواهد بود، اما 15 میلیون یورو نیاز به درخشش او در لباس یونایتد و دستاوردهای این تیم در آینده خواهد داشت.

در ماه های اخیر نام تیم هایی چون رئال مادرید و یوونتوس نیز برای خرید برونو فرناندز مطرح شده بود، اما در نهایت یونایتد بالاتر از دیگر رقبا موفق به جذب این هافبک 25 ساله شد.

برچسب‌ها: منچستر یونایتد اسپورتینگ لیسبون برونو فرناندز

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

53 F.c.bandargaz1398/11/09

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi