خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار سپاهان
اتحاد سپاهان
11
9,261

کارت بازی صادر شد ترکمان مشکلی برای بازی در سپاهان ندارد

کارت بازی صادر شد ترکمان مشکلی برای بازی در سپاهان ندارد
با صدور کارت بازی از سوی سازمان لیگ مهدی ترکمان برای حضور در ترکیب سپاهان مشکلی ندارد.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از "ورزش سه"،‌ مهدی ترکمان یکی از ستاره های فوتبال ایران در نیم فصل اول لیگ برتر بود؛ او با درخشش در ترکیب پارس جنوبی مشتریان زیادی در تعطیلات نیم فصل پیدا کرد و با توجه به بندی که در قراردادش وجود داشت، قراردادش را یک طرفه فسخ کرد و راهی سپاهان اصفهان شد.

بعد از این اتفاق باشگاه پارس جنوبی از ترکمان به کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال شکایت کرد و این کمیته نیز بعد از تشکیل پرونده توضیحات دو طرف را در این خصوص شنید. با وجود اینکه به صورت رسمی از سوی کمیته تعیین وضعیت حکمی صادر نشده اما به نظر می‌رسد این کمیته رای را به سود ترکمان صادر کرده است. چراکه کارت بازی این بازیکن هم از سوی سازمان لیگ صادر شده است.

سازمان لیگ پیش از این اعلام کرده بود که بدون مجوز تعیین وضعیت نمی‌تواند کارت بازی ترکمان را صادر کند و با توجه به صدور این کارت یکروز قبل از دیدار سپاهان و ماشین سازی در هفته هفدهم لیگ برتر احتمالا حکم کمیته مذکور هم به دست سازمان لیگ رسیده است.

بنا براین شکایت باشگاه پارس جنوبی از مهدی ترکمان ره به جایی نبرده و این ستاره می‌تواند آزادانه برای سپاهان به میدان برود.

گفتنی است؛ ترکمان در جریان بازی روز گذشته سپاهان مقابل ماشین سازی نیز درلیست 18 نفره تیمش حضور داشت و می‌توانست با صلاحدید امیر قلعه‌نویی به میدان برود.

برچسب‌ها: سپاهان ترکمان

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

3 0

48 S.a.m14791398/11/06

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi