خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار اینترمیلان
اتحاد اینترمیلان
20
2,890

ادامه جنگ رم و اینتر پس از مبادله نافرجام میان دو باشگاه

ادامه جنگ رم و اینتر پس از مبادله نافرجام میان دو باشگاه
اختلافات دو باشگاه ایتالیایی رم و اینتر پس از منتفی شدن معاوضه بازیکن میان این دو باشگاه بالا گرفته است.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، پس از لغو معاوضه بازیکن میان باشگاه‌های رم و اینتر که به ترتیب قرار بود لئوناردو اسپیناتزولا و متئو پولیتانو را به یکدیگر بدهند، اختلافاتی میان این دو باشگاه به وجود آمد که اکنون بر شدت آن افزوده شده است.
دوباشگاه برای معاوضه این بازیکنان با هم به توافق رسیده بودند و این دو بازیکن ایتالیایی حتی تست‌های پزشکی لازم را هم انجام دادند اما در آخرین لحظات قبل از عقد قرارداد، باشگاه اینتر تغییر موضع داد و با وضع شروطی جدید، باعث لغو این جابجایی شد. این موضوع خشم مسئولان باشگاه رم را به همراه داشت و گفته می‌شود که آنها در صدد شکایت از نراتزوری هستند. در این میان مدیر ورزشی این باشگاه جان لوکا پتراکی روز یکشنبه در گفت‌و‌گو با شبکه اسکای اسپورت ایتالیا مدعی شد دلیل کارشکنی اینتر در انجام این معاوضه، اختلاف نظر جدی میان پیر آئوسیلیو به عنوان مدیر ورزشی و جوزپه ماروتا به عنوان مدیر اجرایی آبی‌و‌مشکی‌های شهر میلان بوده است. او اقدام باشگاه اینتر برای پا پس کشیدن از معاوضه بازیکن را مصداق بارز خلف وعده دانست و از مدیران این باشگاه انتقاد کرد.
اما اظهارات پتراکی بی‌جواب نمانده و واکنش همتای او در باشگاه اینتر را به همراه داشته است. آئوسیلیو در پاسخ به اظهارات پتراکی به شبکه اسکای اسپورت ایتالیا گفت: من فکر می‌کنم که مدیر ورزشی باشگاه رم شناخت بالایی از مفهوم اختلاف دارد، چون اغلب اوقات او را در این وضعیت می‌بینم به خصوص وقتی پای نشست‌های خبری و مصاحبه با رسانه‌ها در میان باشد. اکنون اما لازم می‌دانم که به او اطمینان خاطر بدهم ما اعضای باشگاه اینتر همگی در یک جبهه قرار داریم. در باشگاه ما زمانی که یک مذاکره آغاز می‌شود، تمام عوامل موافقت خود را با آن اعلام کرده‌اند، چه فنی چه مالی.
آئوسیلیو افزود: وقتی ما به به سراغ بازیکنی می‌رویم، تمامی دست‌اندرکاران باشگاه از رئیس تا سرمربی موافقت کامل خود را با آن اعلام کرده‌اند. اگر مدیر ورزشی باشگاه رم طور دیگری فکر می‌کند، مشکل خودش است. من فقط می‌گویم که میان همکاران باید احترام و رویکردی حرفه‌ای وجود داشته باشد. او باید به فکر مسائل مربوط به خودش باشد من درباره اینتر صحبت می‌کنم نه مشکلات رم. پس دست اندرکاران سایر باشگاه‌ها هم درباره حواس‌شان به کارهای خودشان باشد.

برچسب‌ها: فوتبال خارجی اینترمیلان

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

78 اسپارتانا1398/11/03

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi