خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار استقلال
اتحاد استقلال
2
102,700

بیانیه رسمی AFC درباره انتقال دیدارهای استقلال و شهر خودرو

بیانیه رسمی AFC درباره انتقال دیدارهای استقلال و شهر خودرو
کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) با انتشار بیانیه‌ای، برگزاری دیدارهای دو نماینده فوتبال ایران در مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا در زمین بی‌طرف را تأیید کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، کنفدراسیون فوتبال آسیا روز گذشته (سه‌شنبه) و در بخش برنامه دیدارهای لیگ قهرمانان آسیا، برگزاری دیدارهای پلی‌آف نمایندگان فوتبال ایران در این رقابت‌ها در زمین بی‌طرف را تأیید کرد.

AFC امروز بیانیه‌ای در همین راستا صادر کرد که در آن آمده است: دیدارهای پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا بین شهر خودروی ایران و الرفاع بحرین و نیز استقلال ایران برابر الکویت که قرار بود روز 21 ژانویه (اول بهمن) برگزار شوند، به‌خاطر نگرانی‌های امنیتی و تصمیمات بسیاری از دولت‌هایی که هشدار سفر به ایران را داده بودند، به زمین‌های بی‌طرف منتقل شد.

برای کمک به تسهیل در تغییر زمین مسابقات به زمین‌های بی‌طرف که توسط کمیته‌های مربوط AFC تأیید شده، کنفدراسیون فوتبال آسیا این دو بازی را به روز 25 ژانویه (5 بهمن) در امارات منتقل می‌کند.

به گزارش تسنیم،‌ به این ترتیب و مطابق اعلام AFC استقلال روز شنبه هفته آینده در ورزشگاه العویر شهر دوبی، باید مقابل الکویت صف‌آرایی کند و شهر خودرو در همین روز و در ورزشگاه شارجه امارات، به مصاف الرفاع بحرین برود، این در حالی است که چهار نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا اعلام کردند که در صورت سلب میزبانی از این تیم‌ها در ایران، در این مسابقات حاضر نخواهند شد.

برچسب‌ها: لیگ قهرمانان آسیا شهر خودرو استقلال تهران پلی آف

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

6 0

230 کولت خودرو تالش1398/11/02

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi