خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پرسپولیس
اتحاد پرسپولیس
1
104,183

یحیی یک قدم تا نیمکت پرسپولیس

یحیی یک قدم تا نیمکت پرسپولیس
تنها یک روز بعد از مشخص شدن جدایی قطعی گابریل کالدرون از پرسپولیس به نظر می رسد کاپیتان سابق این تیم در یک قدمی بازگشت به نیمکت تیم محبوبش قرار دارد.
به گزارش" ورزش سه" محمدحسن انصاری فرد مدیرعامل باشگاه پرسپولیس امروز اعلام کرد که تا فردا(دوشنبه) سرنوشت سرمربی آینده این تیم مشخص خواهد شد و با توجه به اخباری از این باشگاه به گوش می رسد یحیی گل محمدی گزینه اصلی پرسپولیسی ها یک قدم تا رسیدن به نیمکت این تیم فاصله دارد.

دیشب جلسه مهمی در باشگاه برگزار شد که ادامه آن به امروز کشیده شده است. از شب گذشته یحیی گل محمدی و مسئولان باشگاه پرسپولیس در حال مذاکره و برگزاری جلسه هستند تا شرایط برای حضور او در پرسپولیس محیا شود اما بزرگترین مانع کماکان قرارداد گل محمدی و شهرخودرو است . گفته می شود مالک شهرخودرو مبلغ قابل توجهی را برای آزادکردن سرمربی این تیم درخواست کرده است اما مدیران پرسپولیس به او قول مساعد داده اند تا نظرش را جلب کنند.

با این وجود جلسه شب گذشته که تا نیمه های شب ادامه داشت امروز و از ساعت 14 با حضور مسئولان باشگاه و گل محمدی آغاز شده است و بعید نیست که امروز یا نهایتا فردا یحیی به عنوان جانشین گابریل کالدرون معرفی شود. البته که پرسپولیسی ها در تلاش هستند که بتوانند رضایت فرهاد حمیدوای مالک باشگاه شهرخودرو را امروز بگیرند.

برچسب‌ها: یحیی گل محمدی پرسپولیس شهر خودرو

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

4 0

58 Md Waite1398/10/22

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi