خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار رئال‌مادرید
اتحاد رئال‌مادرید
3
100,108

رئال مادرید – اتلتیکومادرید؛ انزوا در جده

رئال مادرید – اتلتیکومادرید؛ انزوا در جده
امشب قهرمان سوپرجام اسپانیا در حالی در شهر جده معرفی می‌شود که مردم اسپانیا آن را بایکوت کرده‌اند....
مردم مادرید نمی‌توانند دیدار حساس امشب را تماشا کنند، چون هیچ کدام از شبکه‌های تلویزیونی این کشور دیدار فینال سوپرجام اسپانیا را پخش نمی‌کند. هم رسانه‌های اسپانیایی و هم مردم اسپانیا به این شیوه برگزاری سوپرجام در کشوری دیگر اعتراض دارند و برای همین هم شبکه‌های تلویزیونی این کشور حاضر نشده‌اند حق پخش این مسابقه را ببینند. اما همه این حواشی هم چیزی از جذابیت فینال تمام مادریدی کم نمی‌کند. اتلتیکومادرید با کامبک بزرگ جلوی بارسلونا خودش را به فینال رساند. با قربانی کردن ارنستو والورده که خبر اخراجش از نیمکت بارسلونا و نشستن ژاوی روی آن تا چندساعت دیگر به طور رسمی اعلام می‌شود. تیم سیمئونه همین‌قدر مرموز و پنهان حریفش را از پا درمی‌آورد. تیمی که ظرف چنددقیقه نسخه بارسلونا را پیچید و امشب برنامه ویژه‌ای برای شاگردان زیدان خواهد داشت. از سمت دیگر تیم زیدان نمایش خوبی مقابل والنسیا داشت و بدون مهاجمان مصدومش - بیل و بنزما- توانست سه بار دروازه خفاش‌ها را باز کند. تیم زیدان این فصل شکست نمی‌خورد و هفته به هفته به تیم کامل‌تری تبدیل شده است. شاید برای همین باشد که با وجود مصدومیت ستاره‌های تاثیرگذارش، پیش‌بینی‌ها از شانس بالاتر رئال مادرید برای قهرمانی می‌گویند. هرچند گل زدن به اتلتیکومادرید، کار به مراتب سخت‌تری از باز کردن دروازه والنسیا یا هر حریف دیگری خواهد بود. به خصوص اینکه زیدان امشب چاره‌ای جز گذاشتن لوکا یوویچ در نوک خط حمله ندارد. مهاجمی که جزو خریدهای شکست‌خورده رئال به حساب می‌آید؛ مگر آنکه امشب ورق را برگرداند و از این فرصت استفاده کند.

برچسب‌ها: رئال مادرید - اسپانیا سوپرکاپ

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

3 0

141 خانم رئالی1398/10/22

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi