خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار رئال‌مادرید
اتحاد رئال‌مادرید
3
100,107

پدیده برزیلی در تست های پزشکی رئال

پدیده برزیلی در تست های پزشکی رئال
گزارش"ورزش سه"، به نقل از مارکا، رویای رینیر برای تبدیل شدن به بازیکن رئال مادرید، روز به روز نزدیک تر می شود. تنها هشت روز دیگر او 18 ساله خواهد شد و رئال مادرید رسما جذب او را اعلام خواهد کرد.

دو باشگاه رئال و فلامینگو هفته گذشته برای انتقال رینیر به توافق نهایی رسیده بودند. رئال برای جذب رینیر 30 میلیون یورو هزینه کرده است. 24 میلیون یورو به فلامینگو می رسد، سه میلیون یورو به خانواده رینیر و سه میلیون یورو نیز به ایجنت وی تعلق خواهد گرفت.

روز گذشته یک گروه از تیم پزشکی رئال راهی برزیل شدند تا از رینیر تست های پزشکی نهایی را بگیرند. او این روزها در کمپ تیم ملی برزیل و اردوی تیم المیپک این کشور حضور دارد. قرار است تیم زیر 23 ساله های برزیل در تورنمنتی که از هفته دیگر شروع خواهد شد حضور یابد تا خود را برای المپیک 2020 توکیو آماده کند.

رینیر از ماه فوریه و پس از اتمام تورنمنت، همراه خانواده اش به مادرید می آید تا در تیم دوم رئال مشغول بازی شود. او این شانس را دارد تا در نیم فصل دوم به پیراهن تیم اول رئال هم برسد.

برچسب‌ها: رینیر رئال مادرید فلامینگو

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

119 ★ Toni Kroos ★1398/10/22

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi