خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بایرن مونیخ
اتحاد بایرن مونیخ
6
16,275

بایرن جواب منفی بدهد، کوتینیو به انگلیس می‌رود

بایرن جواب منفی بدهد، کوتینیو به انگلیس می‌رود
آینده کوتینیو در باشگاه بارسلونا تیره و تار به نظر می‌رسد و به نظر می‌رسد بارسایی‌ها قصد دارند با فرا رسیدن تابستان او را به صورت دائمی به باشگاه دیگری واگذار کنند. او از ابتدای فصل جاری به عنوان بازیکن قرضی از بارسا راهی بایرن مونیخ شده است.

کوتینیو در فصل جاری با پیراهن بایرن گاهی عالی و گاهی ضعیف ظاهر شده و به نظر می‌رسد هنوز نتوانسته مدیران این تیم را راضی کند تا در پایان فصل با پرداخت 120 میلیون یورو او را به صورت دائمی از بارسا خریداری کنند.

اما در صورتیکه بایرن نخواهد دست به چنین کاری بزند کوتینیو به انگلیس برخواهد گشت و به یک تیم لیگ برتری خواهد پیوست. موندو اشاره می‌کند که دو باشگاه یونایتد و تاتنهام که تابستان گذشته هم خواهان او بودند آماده جذب این ستاره برزیلی خواهند بود. چلسی دیگر تیم انگلیسی است که به جذب کوتینیو علاقه دارد.

برچسب‌ها: نقل و انتقالات بایرن مونیخ کوتینیو

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

139 Mehregan1398/10/08

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi