خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار اینترمیلان
اتحاد اینترمیلان
20
2,890

واکنش ویدال به احتمال جدایی‌اش از بارسلونا و رفتن به اینتر

واکنش ویدال به احتمال جدایی‌اش از بارسلونا و رفتن به اینتر
به گزارش خبرگزاری تسنیم، آرتورو ویدال که تابستان 2018 با امضای قراردادی سه ساله به ارزش 19 میلیون یورو از بایرن مونیخ به بارسلونا پیوست، در هفته‌های اخیر بحث پیوستنش به اینتر و همکاری مجددش با آنتونیو کونته در ماه ژانویه مطرح شده است. این هافبک شیلیایی می‌گوید از بودن در بارسلونا خوشحال است اما احتمال پیوستنش به اینتر را هم رد نکرد.
ویدال 32 ساله که در ماه اکتبر ضمن ابراز نارضایتی از ادامه نیمکت‌نشینی‌هایش در بارسلونا گفته بود اگر اوضاع تغییر نکند، پیشنهادهایش را بررسی خواهد کرد، پس از ترک اسپانیا به مقصد شیلی برای گذراندن تعطیلات کریسمس گفت: مدیر برنامه‌های من وضعیت را زیرنظر دارد اما من از بودن در بارسلونا خوشحال هستم. وقتی از تعطیلات کریسمس بازگردم، خواهیم دید شرایط به چه صورت است. اکنون می‌خواهم با خانواده‌ام باشم و پس از بازگشت از تعطیلات تصمیم خواهم گرفت.
وی افزود: این سرمربی است که تصمیم می‌گیرد چه کسی بازی کند و من در این زمینه تصمیم‌گیرنده نیستم اما مردم هم دیدند که من آرامشم را حفظ کرده‌ام و از فرصت‌های بازی که نصیبم خواهد شد، استفاده کرده و به گلزنی ادامه خواهم داد، چیزی که دوستش دارم. امیدوارم بتوانیم در پایان فصل با بارسلونا جام‌های قهرمانی را بالای سر ببریم.

برچسب‌ها: فوتبال فوتبال خارجی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

79 بلواستارز20191398/10/03

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi