خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پدیده
اتحاد پدیده
15
3,298

پدیده و یحیی؛ قدرتی که باید از آن هراس داشت!

پدیده و یحیی؛ قدرتی که باید از آن هراس داشت!
ورزش 11 - اگر نتایج یحیی گل‌محمدی در پرسپولیس و دوران حضورش در این تیم را نادیده بگیریم، این مربی جوان و خلاق و با برنامه، در تمامی تجربه‌های قبلی خود موفق ظاهر شده است! موفقیت‌هایی که به بهترین روش‌ها با مهره‌هایی بسیار معمولی و گمنام حاصل شد تا تبلور مربی جوان و موفقی چون یحیی در فوتبال ایران شکل بگیرد.
در تمامی ادوار مربیگری یحیی در لیگ برتر، او همواره خلائی بزرگ را با خود به همراه داشته است و آن خلاء، حضور ستارگان قابل ملاحظه در راستای تکیه دادن بر آنها و ایجاد توازن قدرت مقابله برای رقابت با دیگر رقبای بزرگ لیگ، همچون پرسپولیس، استقلال، سپاهان و تراکتور بود، که اکنون با به مالکیت درآمدن این باشگاه از سوی شهر خودرو، عملاً بودجۀ لازم در اختیار یحیی قرار گرفت تا او با خرید اندک ستاره‌های لیگ، تیمی بسیار ترسناک را با اندیشه‌های ویرانگر خود راهی میادین کند.

یحیی امروز به خوبی توانسته تعادل زیبایی فوتبال و چشم‌نوازی تاکتیکی را در کنار نتیجه‌گرایی در تیم خود جاری کند تا تیم او تبدیل به اصلی‌ترین مدعی قهرمانی لیگ نوزدهم شود که تا به اینجای کار در هر سه دیدار برگزار شده، پیروزی را از آن خود کرده باشد و بر صدر جدول و بالاتر از سایر رقبا حکمفرمایی کند، تیمی که به نظر می‌رسد این بار در کوران رقابت‌ها با برنامه‌تر و سرسخت‌تر، صدر جدول را در آغوش خود باقی نگاه خواهد داشت.

برچسب‌ها: پدیده شهر خودرو

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

3 0

70 Mr.master11398/09/26

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi