خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بایرن مونیخ
اتحاد بایرن مونیخ
6
16,275

مولر: فقط می‌توانم برای کومان دعا کنم

مولر: فقط می‌توانم برای کومان دعا کنم
مولر: فقط می‌توانم برای کومان دعا کنم
توماس مولر، ستاره آلمانی بایرن مونیخ، نسبت به مصدومیت هم تیمی خود یعنی کینگزلی کومان ابراز ناراحتی کرد.

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ دیشب در آخرین بازی خود در دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا میزبان تاتنهام بود؛ دیداری که در نهایت با پیروزی ۳-۱ باواریایی ها به اتمام رسید. بایرن مونیخ با پیروزی در بازی دیشب ۱۸ امتیازی شد و با اقتدار کامل به مرحله بعدی رقابت‌ها صعود کرد.

توماس مولر در بازی دیشب کار را از روی نیمکت آغاز کرد. در ادامه بازی اما مولر با مصدومیت شدید کینگزلی کومان، در دقیقه ۲۷ جانشین او شد. مولر پس از پیروزی بایرن در بازی دیشب گفت: " پیروزی در برابر تاتنهام از اهمیت بسیار بالایی برای ما برخوردار بود چرا که می خواهیم در همه بازی های باقیمانده تا کریسمس به پیروزی دست پیدا کنیم. بایرن می‌خواهد ثابت کند که در مسیر بسیار درستی حرکت می‌کند."

مولر در ادامه درباره عملکرد خود در بازی دیشب و مصدومیت کومان نیز گفت: " من آماده نبودم که آنقدر زود به میدان بروم اما به طور کلی از عملکردم رضایت دارم. همچنین فقط می‌توانم برای کومان دعا کنم. مصدومیت او بسیار دردناک به نظر می‌رسید و فکر می‌کنم که کینگزلی در وضعیت خوبی به سر نمی‌برد."

برچسب‌ها: مولر بایرن مونیخ کینگزلی کومان

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

143 *.تــنـهـا.*1398/09/21

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi