خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار آث میلان
اتحاد آث میلان
10
6,755

گتوزو: پاسخ مثبت به ناپولی آسان بود

گتوزو: پاسخ مثبت به ناپولی آسان بود
به گزارش "ورزش سه"، دیشب و بعد از برتری پرگل ناپولی مقابل خنک، این تیم خبر از اخراج سرمربی باتجربه خود کارلو آنچلوتی داد و امروز جنارو گتوزو به عنوان سرمربی جدید این تیم ایتالیایی برگزیده شد. سرمربی سابق میلان بعد از ظهر امروز اولین جلسه تمرینی خود را با این تیم برگزار کرد و در ادامه پاسخگوی سوالات خبرنگاران شد.
جنارو گتوزو گفت: "دادن پاسخ مثبت به ناپولی آسان است. در ده سال گذشته آنها در ایتالیا و اروپا و در سطح بازیکنان و کیفیت یک تیم قوی بوده اند. من ناپولی را خیلی دوست دارم و این تیم با بازیکنانی کارآمد برای فوتبال بازی کردن مناسب است. ناپولی در مقطعی دشوار به سر می برد، اما هدف ما این است که امتیازات را بازیابی کنیم. باید سر خود را به پایین انداخته و تلاش کنیم.
جدایی کارلو آنچلوتی؟ در شرایط دشوار، من همیشه با او تماس گرفتم و من را با او مقایسه نکنید. آنچلوتی برنده همه جام ها شده، اما من جوان 41 ساله هستم و باید خودم را نشان بدهم.
احتمال خرید زلاتان؟ من فقط در مورد بازیکنانی که در اختیار دارم صحبت می کنم، حرف زدن در مورد زلاتان، رونالدو یا رونالدینیو خیلی راحت است، حتی اگر دومی دیگر بازی نکند (می خندد).
شرایط لورنزو اینسینیه؟ من روی او با همه شرط می بندم. من باید بتوانم اعتماد به نفس را به او منتقل کنم. اینسینیه کاپیتان بوده، در این شهر به دنیا آمده و سمبل باشگاه است. من باید همه بازیکنان را به شرایط خوب برسانم."

برچسب‌ها: ناپولی میلان

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

62 ✞ Darian Wolf ✞ (ح)1398/09/21

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi