خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,025

اینتر 1 - 2 بارسلونا : حذف نرآتزوری از لیگ قهرمانان

اینتر 1 - 2 بارسلونا : حذف نرآتزوری از لیگ قهرمانان
اینتر با شکست 1-2 مقابل بارسلونا، از رسیدن به مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا بازماند.

به گزارش "ورزش سه"، در شبی که ارنستو والورده به تعدادی از بازیکنان اصلی اش استراحت داده بود، اینتری ها نتوانستند از این فرصت استفاده کنند و با تحمل شکست 1-2، راهی رقابت های لیگ اروپا شدند.

اینتر بازی را بهتر آغاز کرد و چیزی نمانده بود که لائوتارو مارتنس در همان دقیقه ابتدایی تیم میزبان را پیش بیندازد اما ضربه عجولانه او، راهی به چهارچوب دروازه بارسا پیدا نکرد.

در دقیقه 5، روی همکاری لوکاکو و والرو، این دی آمبروسیو بود که صاحب موقعیت شد اما شوت محکم او هم نتوانست قفل دروازه بارسا را باز کند.

در دقیقه 7 روی پاس دیگو گودین، این لوکاکو بود که دروازه نِتو را باز کرد اما داور به دلیل آفساید این گل را نپذیرفت. پس از این نوبت بازیکنان بارسا بود که ابتکار عمل را در دست بگیرند و صاحب یک موقعیت خوب شوند.

ابتدا در دقیقه 9، این پرز بود که با عبور از مدافعان اینتر، خود را در موقعیت گلزنی قرار داد اما سمیر هاندانوویچ با یک واکنش به موقع، توپ را به بیرون فرستاد.

بازیکنان اینتر بلافاصله به این موقعیت واکنش نشان دادند و روی اشتباه کارلس آلنیا، یک ضدحمله خطرناک روی دروازه بارسا ترتیب دادند اما لوکاکو نتوانست از این فرصت استفاده کند و کلمنت لنگله سد راه او شد.

در ادامه کمی از تب و تاب بازی کاسته و بازی متعادل تر دنبال شد. در دقیقه 19 بود که روی پاس لوکاکو، بیراگی صاحب موقعیت شد اما واکنش به موقع نتو، مانع باز شدن دروازه بارسا شد.

در حالیکه اینتری ها برای رسیدن به گل بی تاب تر نشان می دادند، این بارسا بود که در دقیقه 23 پیش افتاد. روی یک پاس در عمق بود که توپ با برخورد به پای گودین به کارلس پرز رسید و او هم با یک ضربه دقیق، کار را تمام کرد.

بعد از این گل باز هم این بارسایی ها بودند که توپ و میدان را در اختیار داشتند و موقعیت های بیشتری روی دروازه حریف ایجاد می کردند. از جمله در دقیقه 33، که لنگلت می توانست روی ضربه کرنر آلنیا، اختلاف را به دو گل برساند اما ضربه او راهی به چهارچوب دروازه اینتر پیدا نکرد.

پس از آن بازیکنان اینتر بودند که توپ و میدان را در اختیار گرفتند و در دقیقه 36، لائوتارو مارتینس می توانست گل تساوی را به ثمر برساند اما نتو با یک واکنش خوب، این بار هم او را ناکام گذاشت.

فشار حملات نرآتزوری ادامه پیدا کرد و پس از یکی دو موقعیت نصفه ونیمه، این تیم سرانجام در دقیقه 44 به گل تساوی رسید. روی یک ارسال بلند به پشت محوطه جریمه بارسا بود که لائوتارو صاحب توپ شد و پاس او برای لوکاکو، با یک ضربه محکم از ستاره بلژیکی، به گل تساوی نرآتزوری منجر شد. به این ترتیب نیمه اول با تساوی 1-1 به پایان رسید.

نیمه دوم را بارسا بهتر آغاز کرد؛ هرچند در دقایق ابتدایی، موقعیت خاصی روی دروازه ها ایجاد نشد. در دقیقه 57 بود که آنتوان گریزمان صاحب یک موقعیت خوب شد اما ضربه او را هاندانوویچ دفع کرد.

چهار دقیقه بعد نوبت اینتری ها بود که اولین موقعیت جدی شان در نیمه دوم را به وجود بیاورند اما لوکاکو که با عبور از تودیبو، با نتو تک به تک شد، نتوانست دروازه بارسا را مغلوب کند.

در دقیقه 63، والورده با دو تعویض همزمان، فرانکی دی یونگ و لوئیس سوارز را به زمین فرستاد و این تغییرات، روند بازی را تا اندازه ای به سود بارسا عوض کرد. به طوری که این تیم در دقایق 67 و 69، صاحب دو موقعیت خوب شد اما ضربات واگه و ویدال، راهی به چهارچوب دروازه اینتر پیدا نکرد.

پس از آن نوبت اینتری ها بود که شانس شان را برای زدن گل دوم امتحان کنند اما لائوتارو نتوانست از فرصت هایی که برایش ایجاد شد، استفاده کند.

تلاش دو تیم برای رسیدن به گل برتری ادامه پیدا کرد تا اینکه سرانجام در دقیقه 86، این بارسا بود که به گل دوم رسید. روی پاس سوارز بود که آنسو فاتی پشت محوطه جریمه صاحب موقعیت شد و شوت دقیق او، دور از دستان هاندانوویچ، در گوشه دروازه اینتر جای گرفت.

در دقایق پایانی هر دو تیم تلاش زیادی کردن تا به گل های بعدی برسند اما توپ دیگری از خط دروازه ها عبور نکرد و بازی با برتری 2-1 بارسا به پایان رسید.

برچسب‌ها: اینتر بارسلونا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

13 0

61 ♛ تاج رضا ♛1398/09/20

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi