خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار لیورپول
اتحاد لیورپول
13
3,385

کرتیس جونز، معجزه 18 ساله کلوپ در لیورپول

کرتیس جونز، معجزه 18 ساله کلوپ در لیورپول
به گزارش "ورزش سه"، لیورپول در دور سوم جام حذفی فوتبال انگلیس میزبان اورتون بود. یورگن کلوپ به سبب فشردگی بازی های تیمش و بازی های سنگینی که پشت سر گذاشته بود، تصمیمی خطرناک اتخاذ کرد و در نشست خبری قبل از مسابقه فاش ساخت که تیمی متشکل از ذخیره ها و بازیکنان جوانش را در دربی مرسی ساید روانه میدان خواهد کرد.
در نهایت همینطور نیز شد و برای اولین بار از اکتبر 2012 لیورپول با سه بازیکن 18 سال و کمتر در زمین حاضر شد. در آن سال بازیکنانی چون رحیم استرلینگ، سوسو و آندره ویزدام برای لیورپول در میدان حاضر بودند و شب گذشته کرتیس جونز و نیکو ویلیامز با 18 سال سن و هاروی الیوت 16 ساله وارد دربی شدند. در همان نیمه اول به سبب مصدومیت جیمز میلنر، یاسر لاروشی 19 ساله وارد زمین شد و نیمه دوم نیز بروستر 19 ساله به زمین آمد. به اینها ناتانیل فلیپس و پدر چیریولای 22 ساله را هم اضافه کنید.
کلوپ در نشست خبری پس از بازی و در تمجید از بازی تیمش گفت:« نمایش تیمی کم تجربه آن هم در دربی فوق العاده بود. با بازیکنانی که اغلب اولین حضورشان در دربی و در مقابل چنین جمعیتی را تجربه می کردند. من از تک تک دقایق بازی لذت بردم.»
هفت بازیکن زیر 23 سال در بازی دیشب برای لیورپول به میدان رفتند تا در نگاه اول اینگونه به نظر برسد که قرمزها شانسی برای صعود ندارند اما در عمل اتفاقاتی دیگر در زمین رقم خورد. ستاره بی چون و چرای لیورپول یک جوان 18 ساله بود.

کرتیس جونز با 18 سال سن در نیمه دوم یک گل استثنایی را به رقیب آبی پوش زد و با همان گل بود که لیورپول راهی دور بعد جام حذفی شد. گلی از یک ستاره غیرمنتظره که به گفته خودش مدت ها التماس می کرد تا یورگن کلوپ به وی میدان بدهد.
در واقع هرچند هفت بازیکن بی تجربه جوان در ترکیب لیورپول حاضر بودند ولی این کرتیس جونز بود که اغلب توجهات رسانه ای را به خود جلب کرده است.

شاید لغتی که بتوان در وصف کرتیس به کار برد، لغت اعتماد به نفس است. بازیکنی 18 ساله که با کفش نایکی آبی رنگ دربی را به نام خود نوشت. بازیکنی که در تقلای رسیدن به تیم اول باشگاه بود و حالا به نظر می رسد که این مسیر را کوتاه و کوتاه تر کرده است. او حالا ثابت کرده است که چرا اصرار دارد تا در تیم یورگن کلوپ جایگاهی به خودش اختصاص دهد.
کلوپ قطعا در جونز چیزهایی کشف کرده بود که او را برای تور تابستانی 2018 به ایالات متحده برد و حتی برابر بروسیا دورتموند روی نیمکت ذخیره ها نیز نشست.
جونز از همان زمان در جست و جوی روزنه ای برای رسیدن به تیم اول بود و بالاخره برابر اورتون به هدف خود رسید. او صبح روز مسابقه بیمار شد اما حضور در دربی آنقدر مهم بود که او بیماری اش را از کلوپ پنهان کرد. جونز از کودکی خواب حضور در دربی مرسی ساید را می دید و حالا نمی توانست این فرصت بزرگ را از دست بدهد:« به عنوان یک بازیکن باید قدرت این را داشته باشید که در مواقع سخت و دشوار و حتی زمان بیماری قدرت خودتان را حفظ کنید؛ بنابراین فکر می کنم پنهان کردن بیماری از کادر فنی تصمیم درستی بود.

برچسب‌ها: لیورپول کرتیس جونز کلوپ

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

14 0

136 کاریکاتوربازان1398/10/17

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi