خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار رئال‌مادرید
اتحاد رئال‌مادرید
3
100,109

جنجال توهین بازیکن ختافه به ستاره رئال مادرید

جنجال توهین بازیکن ختافه به ستاره رئال مادرید
رئال مادرید دیروز موفق شد در خانه ختافه این تیم را با نتیجه 3-0 شکست داده و سه امتیاز باارزش بدست بیاورد. یکی از مسائل جنجالی این بازی اما درگیری بین ادر میلیتائو ستاره رئال و مارک کوچورلا بازیکن ختافه در جریان بازی بود.

در پایان بازی کوچورلا که با اتهامات زیادی مواجه شده بود و از جمله متهم بود که در مواجهه با میلیتائو او را الـاغ عـوضی خطاب کرده و به او توهین کرده است، برای توضیح درباره این اتهامات از شبکه‌های اجتماعی استفاده کرده و آنها را تکذیب کرد.

بازیکن اسپانیایی ختافه در این باره نوشت:" می‌خواهم اینجا به صراحت اعلام کنم که من هیچگاه به میلیتائو توهین نکردم و او را تحقیر نکردم. حرفی که من به او زدم این بود که دهنت را ببند. ولی بعضی به اشتباه فکر کردند که کلمه پیکو یعنی دهان که من گفتم، میکو یعنی الـاغ بوده است. اگر کسی از این بابت آزرده‌خاطر شده من از او عذرخواهی می‌کنم. این تنها توضیحی است که در باره این اتفاق دارم و بعد از این دیگر درباره‌اش صحبت نخواهم کرد".

برچسب‌ها: رئال مادرید ختافه

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

5 1

133 ᴍᴀʀɪʟʏɴ ᴍᴏɴʀᴏᴇ1398/10/15

29 فروردين (04:52)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi