خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پرسپولیس
اتحاد پرسپولیس
1
104,182

انصاری‌فر تصمیم می‌گیرد؛ بازگشت کالدرون یا ...

انصاری‌فر تصمیم می‌گیرد؛ بازگشت کالدرون یا ...
همه چیز در باشگاه پرسپولیس در نیم روز اخیر بر همان منوالی پیش می رود که در دو هفته پیش‌تر بوده است؛ تکرار دو اتفاق مهم.

به گزارش "ورزش سه"، ساعتی پس از انتشار پستی در صفحه اینستاگرام گابریل کالدرون، اعلام اینکه «متاسفانه هنوز هیچ پیشرفتی از سوی باشگاه حاصل نشده»، محمدحسن انصاری‌فر در مصاحبه‌ای تکراری بر حل مشکلات در صورت ادامه صبر سرمربی و حمایت هواداران تاکید کرد. جملاتی که کلیدواژه تمامی گفتگوهای مدیرعامل پرسپولیس از زمان علنی شدن اختلافات و اعلام شروط کالدرون برای ادامه همکاری با پرسپولیس بوده است.

انصاری‌فر در این مصاحبه تاکید کرده با شناختی که از کالدرون دارد، می‌داند که این سرمربی به ایران بازمی‌گردد اما سوال اینجاست که اگر کالدرون مشکلی با عدم انجام شروطش نداشت و می‌خواست بی دردسر خود را به تمرینات پرسپولیس برساند، چه نیازی بود که پست هشداردهنده امروز را منتشر کند.
در حال حاضر، کالدرون روی شروط خود ایستاده و قصد ندارد از مواضع خود عدول کند در عین حال آنچنان که از نوشته‌های افراد نزدیک به باشگاه پیداست، آنها برخی از شروط کالدرون را دخالت وی در امور مربوط به حیطه مدیریت (مدیرعامل) می‌دانند و موافق آنها نیستند؛ بخصوص که پای افشین پیروانی سرپرست تیم در میان است.

در حال حاضر اما شرایط به سمتی رفته که تا این لحظه چاره ای جز انتخاب نیست و سیاست میانه روی مدیرعامل پرسپولیس و امیدواری او به راضی کردن کالدرون جواب نخواهد داد، مگر آنکه معجزه‌ای اتفاق بیفتد و مرد آرژانتینی ناگهان نرم شود و بخواهد از اصولی که آنها را برای ادامه کار بارها متذکر شده کوتاه بیاید.

تمرینات پرسپولیس برای نیم فصل دوم از سه شنبه آغاز خواهد شد و فعلا تنها چیزی که می‌شود در اینباره گفت این است که سرمربی پرسپولیس به تصمیم گیری نهایی نزدیک شده است. اگرچه هیات مدیره پرسپولیس امروز در بیانیه بعد از جلسه، عملا کالدرون را به صبر دعوت کرده است: "در مرحله کنونی به کمی زمان نیاز است تا پرسپولیس به سلامت از این مقطع حساس بگذرد."
اما با وجود تشکر از کالدرون و کادرش، به دشواری می‌توان به بسته پیشنهادی مدیریت (فقط صبر) پرسپولیس خوش بین بود. کالدرون تغییرات مدنظر خود را می‌خواهد و از آن کوتاه نخواهد آمد مگر آنکه نقشه جدیدی در سر مدیرعامل پرسپولیس باشد.

برچسب‌ها: پرسپولیس کالدرون

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

7 0

43 ریمستریو6161398/10/15

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi