خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار چلسی
اتحاد چلسی
9
7,820

لمپارد و تایید مصدومیت پدیده فصل چلسی

لمپارد و تایید مصدومیت پدیده فصل چلسی
به گزارش "ورزش سه"، چلسی که پس از شکست از منچسترسیتی به رده چهارم لیگ برتر سقوط کرده، فردا در استمفورد بریج میزبان وستهام خواهد بود. آبی ها در لیگ قهرمانان توانستند یک تساوی با ارزش مقابل والنسیا کسب کنند و حالا شانس بالایی برای صعود به یک هشتم نهایی دارند.

خبر بد برای چلسی مصدومیت تامی آبراهام مقابل والنسیا بود. فرانک لمپارد سرمربی آبی ها در کنفرانس خبری امروز خود تایید کرد که پدیده جوان فوتبال انگلیس، بازی با وستهام را از دست خواهد داد.
لمپارد در این رابطه گفت:« امروز فهمیدیم که تامی نمی تواند مقابل وستهام ما را همراهی کند. او برای بازی فردا در دسترس نیست چرا که درد زیادی دارد. باید تا دوشنبه صبر کنیم تا وضعیت او به طور دقیق مشخص شود. فوتبال یک بازی تیمی است و همه بازیکنان که در دسترس بودند، به خوبی تمرین کرده اند. بازیکنانی برای جانشینی آبراهام داریم که منتظر یک فرصت برای خودنمایی هستند.»

آبراهام در این فصل 20 بازی برای چلسی انجام داده و زننده یازده گل بوده است. پر کردن جای خالی او کار ساده ای برای لمپارد نیست و باید دید از بین میچی باتشوایی و اولیویه ژیرو کدام یک در میدان خواهند بود.

برچسب‌ها: فوتبال چلسی نیوز

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

5 0

103 Inter Sari1398/09/08

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi