خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار لیورپول
اتحاد لیورپول
13
3,385

مانه: بازی کنار صلاح و فرمینو آسان است

مانه: بازی کنار صلاح و فرمینو آسان است
به گزارش "ورزش سه"، سادیو مانه، محمد صلاح و روبرتو فیرمینو در دو سال گذشته خط حمله فوق العاده ای را در ترکیب لیورپول تشکیل داده و یکی از دلایل موفقیت مرسی سایدی ها لقب گرفته اند. حالا سادیو مانه مدعی شد هر بازیکنی کنار صلاح و فیرمینو بازی کند خوش شانس است و آنها باعث می شوند وی کار آسان تری در میدان داشته باشد.

سادیو مانه گفت: "من همیشه گفته ام بازی کردن کنار بازیکنانی چون محمد صلاح و روبرتو فیرمینو آسان است و در واقع من خوش شانس هستم که کنار چنین بازیکنان خوبی به میدان می روم. هر بازیکنی از حضور در ترکیب کنار صلاح و فرمینو لذت می برد، زیرا آنها بازیکنان باکیفیتی بوده و کاری می کنند شرایط در میدان برای شما آسان شود.

همه ما از کشورهای مختلف بوده و به زبان های مختلف صحبت می کنیم، اما من فکر می کنم فوتبال یک زبان جهانی است و همه می توانند با این زبان صحبت کنند و این موضوع در مورد من، صلاح و فیرمینو صادق است.

کار کردن زیر نظر یورگن کلوپ؟ من تلاش می کنم نشان دهم کلوپ چقدر روی نیمکت لیورپول موفق بوده است. همه می توانند عملکرد کلوپ برای لیورپول را مشاهده کرده و متوجه شوند وی چه کیفیت بالایی دارد. کلوپ به خوبی می داند چگونه با بازیکنان برخورد کرده و از چه ادبیاتی استفاده کند. کلوپ یک سرمربی برنده بوده و نفوذ زیادی در بین بازیکنان دارد."

برچسب‌ها: لیورپول مانه

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

6 0

120 لاجورد آمل1398/08/29

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi