خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار چلسی
اتحاد چلسی
9
7,821

نگرانی چلسی از تعریف‌های ستاره برزیلی از مسی

نگرانی چلسی از تعریف‌های ستاره برزیلی از مسی
به گزارش "ورزش سه"، درحالیکه اخیرا شایعاتی درباره تمایل باشگاه بارسلونا به جذب ویلیان، ستاره برزیلی چلسی در پایان فصل جاری مطرح شده بود، صحبتهای او که در کمپ تمرینی تیم ملی برزیل به سر می‌برد، درباره لیونل مسی و تعریف و تمجیدهایش از ستاره آرژانتینی بارسا، رسانه‌های انگلیسی را به این نتیجه رسانده که ویلیان با این حرفها سیگنال مثبتی برای بارسا ارسال کرده است.

قرارداد ویلیان 31ساله با چلسی در انتهای فصل جاری به پایان می‌رسد و این در حالی است که بارسلونا تابستان گذشته هم چندین پیشنهاد برای جذب او به چلسی ارائه داد ولی همه پیشنهادات توسط آبی‌های لندن رد شد.

صحبتهای ویلیان که باعث نگرانی هواداران چلسی شده اخیرا و زمانی منتشر شد که او در کمپ تیم ملی برزیل برای یک بازی دوستانه با آرژانتین به سر می‌برد. ویلیان در یک مصاحبه گفته بود:" لیونل مسی بازیکن بزرگی است. او بهترین بازیکن دنیا است. ولی ما قبلا هم با آرژانتین بازی کرده‌ایم و این بازی هم فرقی با آنها نخواهد داشت. ما باید خیلی مراقب مسی باشیم. باید فضاهای او را ببندیم ولی نمی‌توانیم چند نفر را فقط مامور گرفتنش کنیم. ما باید با همکاری هم فضاهای حرکت مسی را ببندیم".

برچسب‌ها: فوتبال فوتبال خارجی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

12 Inter Sari1398/08/26

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi