خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار لیورپول
اتحاد لیورپول
13
3,385

اضافه شدن لیورپول به باشگاه‌های خواهان سانچو

اضافه شدن لیورپول به باشگاه‌های خواهان سانچو
درحالیکه در هفته‌های اخیر شایعات زیادی درباره تیمهای خواهان به خدمت گرفتن جیدون سانچو، پدیده انگلیسی دورتموند، مطرح شده روزنامه دیلی‌میل مدعی شد سانچو شخصا تصمیم خود را گرفته و قصد دارد برای روبرو شدن با چالش‌های جدید، زردپوشان آلمانی را ترک کند.درحالیکه با توجه به این گزارش به نظر می‌رسد دوران حضور سانچو در آلمان تابستان آینده به پایان می‌رسد، دیلی‌میل می‌گوید لیورپول جدیدترین باشگاهی است که برای به خدمت گرفتن او ابراز علاقه کرده است.
سانچو در تابستان 2017 از منچسترسیتی به دورتموند منتقل شد و با درخشش در این تیم نام خود را به عنوان یکی از بهترین استعدادهای جوان اروپا مطرح کرد. اما دیلی میل در گزارش خود مدعی است که اتفاقات فصل جاری در دورتموند، سانچوی 19ساله را ناراحت کرده و باعث شده او تصمیم بگیرد آینده‌اش را در باشگاهی دیگر دنبال کند.

برچسب‌ها: لیورپول لیگ برتر

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

6 0

27 Barca201398/08/24

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi