خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پرسپولیس
اتحاد پرسپولیس
1
104,178

دومین گل ملی نوراللهی؛ زیبا و دلچسب

دومین گل ملی نوراللهی؛ زیبا و دلچسب
به گزارش" ورزش سه " شماره 6 تیم ملی ایران که در این بازی در کنار امیدابراهیمی در خط میانی بازی کرد. در حالی که بازی با فشار عراقی ها شروع و خیلی زود دروازه تیم ملی ایران توسط مهند علی باز شد ، تیم ملی آرام آرام بر بازی مسلط شد و در دقیقه 25 بازی دروازه عراق را باز کرد. دراین صحنه محمد محبی از جناح راست و از بین دو مدافع عراقی عبور کرد و درون هجده قدم و در نزدیکی خط کرنر توپ را به بیرون پاس داد.

نوراللهی که توپ را پشت به دروازه گرفته بود با یک چرخش و یک ضربه محکم به زاویه مخالف توپ را از بین مدافعان عراق و از کنار دست های دروازه بان این تیم به گوشه دروازه فرستاد.

این دومین گل احمد نوراللهی و سی و نهمین گل تیم ملی ایران در بازی های رودرو با عراق است. او اولین گل ملی اش را در همین دوره از مسابقات و در برابر کامبوج به ثمررسانده بود. نوراللهی بیست و ششمین گلزن ملی ایران برابر عراق هم هست.

برچسب‌ها: نوراللهی پرسپولیس تیم ملی ایران

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

129 پرسپولیس اهوازh1398/08/23

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi