خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پاریس سنت ژرمن
اتحاد پاریس سنت ژرمن
21
3,110

ستاره بارسلونا؛ جانشین امباپه در ترکیب PSG

ستاره بارسلونا؛ جانشین امباپه در ترکیب PSG
پاری سن ژرمن در صورت از دست دادن کیلیان امباپه، برای خرید آنتوان گریزمان اقدام خواهد کرد.

به گزارش "ورزش سه"، بر کسی پوشیده نیست که رئال مادرید علاقه زیادی به خرید کیلیان امباپه دارد و در تابستان سال بعد برای جذب او اقدام خواهد کرد. هم مدیران و هم کادر فنی رئال مادرید دلیلی برای تکذیب این موضوع ندارند و اخبار حاکی از پیشنهاد 300 میلیون یورویی کهکشانی‌‌ها برای خرید این ستاره ارزشمند فرانسوی است. اگرچه پاری سن ژرمن تمایلی به فروش امباپه ندارد و می‌خواهد او را سال‌ها حفظ کند؛ اما لئوناردو از همین حالا، خود را برای جدایی این بازیکن آماده کرده است.
اما نشریه فورفورتو مدعی شد در صورت رخ دادن این اتفاق، پاری سن ژرمن برای خرید آنتوان گریزمان، ستاره 28 ساله بارسا اقدام خواهد کرد. مدیران این باشگاه معتقدند گریزمان می‌تواند خط حمله خوبی را در کنار مائورو ایکاردی و نیمار تشکیل دهد و در صورت رفتن امباپه خواهان جذب وی هستند.
آنتوان گریزمان که در تابستان امسال راهی بارسلونا شده، شرایط چندان خوبی در نوکمپ نداشته و معمولا عملکرد او مورد انتقاد قرار گرفته است. البته پاری سن ژرمن پیش از این و در دوران حضور گریزمان در اتلتیکو مادرید نیز علاقه‌مند به خرید وی بود؛ اما این بازیکن در نهایت به پیشنهاد بارسلونا پاسخ مثبت داد. اما در صورت ادامه این روند و انتقادات از گریزمان، ممکن است وی در تابستان آینده و بعد از یک سال، بارسلونا را ترک کرده و راهی کشور خود و باشگاه پاری سن ژرمن شود.

برچسب‌ها: اروپا فوتبال خارجی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

114 Mazidabad1398/08/22

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi