خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پدیده
اتحاد پدیده
15
3,298

تن به تن از فاصله 110 متری؛ جنگ دستکش ها

تن به تن از فاصله 110 متری؛ جنگ دستکش ها
دیدار فردای استقلال و شهر خودرو رقابت دو دروازه بانی است که تا چند ماه پیش، هم تیمی بودند و برای حضور در چارچوب دروازه استقلال رقابت می کردند.
به گزارش "ورزش سه"، مهم ترین بازی هفته سیزدهم لیگ برتر روز پنجشنبه در ورزشگاه آزادی برگزار می شود. تیم های استقلال تهران و شهر خودرو در مصافی بسیار حساس فردا با هم روبرو می شوند. نتیجه این دیدار علاوه بر اینکه بر سرنوشت خود این دو تیم اثر مهمی می گذارد، برای دیگر مدعیان بالای جدول هم از اهمیت بسیاری برخوردار است.
اما حساسیت دیدار این دو تیم، فقط به خاطر صدرنشینی امتیازی شهر خودرو یا فرم ایده آل استقلال نیست. در بازی فردا چند بازیکن استقلال و شهر خودرو مقابل تیم های سابق خود قرار خواهند گرفت. در سمت زرشکی پوش زمین، سه بازیکن فصل گذشته استقلال حضور دارند که به دیدار همبازیان قبلی خود می روند و باید برابر هواداران استقلال بایستند. مهم ترین چهره دیدار فردا، بی شک سید مهدی رحمتی است.

دروازه بان سابق استقلال که سابقه فراوانی در فوتبال ایران دارد، با چهار تیم قبلی خود نزدیک به 20 بازی در برابر آبی پوشان پایتخت انجام داده است و فردا هم یک تقابل بسیار حساس با تیم محبوب خود خواهد داشت. دیدار فردا برای رحمتی مهم تر از رویارویی های قبلی اش با استقلال است؛ چرا که آخرین جدایی او از استقلال با ماجراهای فراوان و بعد از یک رقابت درون تیمی پر حرف و حدیث رقم خورد.

دروازه تیم استقلال در سه فصل اخیر محل رقابت دو دروازه بان با کیفیت بوده است. سید مهدی رحمتی و سید حسین حسینی، یکی با تجربه بالا و دیگری به واسطه انگیزه فراوان در این سال ها به استقلال کمک کردند. هرچه از این رقابت گذشت، حاشیه های بیشتری هم در کنار آن به وجود آمد. پیشرفت حسینی نبرد گلرها را جدی تر کرد و با رسیدن او به تیم ملی، این رقابت داغ ترین حد خود را سپری کرد.

زمانی که وینفرد شفر به تیم استقلال آمد، حسینی دروازه بان بود و سرمربی استقلال هم از همین گلر در تیمش استفاده می کرد. اما بعد از رکورد شکنی حسینی در لیگ برتر، شفر بازی ها را بین دو دروازه بان خود بیشتر تقسیم کرد و فصل تقریبا با این روند به پایان رسید. در لیگ هجدهم سید مهدی رحمتی سهم بیشتری از حضور در ترکیب استقلال داشت اما بعد از ماجراهای دربی و پنالتی از دست رفته فرشید اسماعیلی، حسینی بیش از قبل درون دروازه استقلال قرار گرفت.

سرانجام فصل هجدهم لیگ برتر به پایان رسید و یکی از معادلات پیچیده استقلال، دروازه بان این تیم بود. گفته می شد رحمتی و حسینی تمایلی ندارند به همراه یکدیگر در جمع آبی ها بمانند و حتی شایعاتی مبنی بر شرط گذاشتن گلرها در این زمینه هم شنیده شد که البته به تایید آنها نرسید. نهایتا اتفاقی که رخ داد، جدایی گلر باتجربه تر بود. رحمتی تصمیم گرفت در تیمی مدعی و اتفاقا کم حاشیه فوتبال خود را دنبال کند و راه مشهد را در پیش گرفت. دروازه بان ملی پوش استقلال هم بدون رقیب سرسخت سال های اخیر به کار در این تیم ادامه داد.

در لیگ نوزدهم این دو دروازه بان در تمامی بازی های این فصل تیم های خود بازی کرده اند و تا به اینجا سید مهدی رحمتی آمار بهتری نسبت به سید حسین حسینی داشته است. رحمتی در شهر خودرو تنها 4 گل خورده و 7 بار موفق به ثبت کلین شیت شده است. با این آمار، رحمتی بعد از پیام نیازمند بهترین عملکرد را در لیگ برتر داشته است. در سمت مقابل سید حسین حسینی در 12 بازی، 12 بار دروازه خود را باز شده دیده است. تیم استقلال در سه بازی مقابل سایپا، پارس جنوبی و صنعت نفت کلین شیت کرده است. البته آنچه دیدار فردا را برای رحمتی دشوارتر می کند، این است که او باید مقابل قوی ترین خط حمله لیگ امسال بایستد.

بعد از چند سال رقابت، تحمل نیمکت نشینی های نوسانی و البته قرار گیری در معرض حاشیه های ریز و درشت، فردا این دو گلر مطرح فوتبال ایران در مقابل هم قرار خواهند گرفت و دیگر فقط یکی از آنها به موفقیت استقلال می اندیشد. فردا برای حسین حسینی یکی از آن روزهایی است که می خواهد خودش را دوباره اثبات کند و برای مهدی رحمتی که سال ها برای استقلال و تیم ملی در این ورزشگاه بازی کرده، حتما تقابل با استقلالی که سید حسین حسینی درون دروازه اش قرار گرفته، روز متفاوتی رقم خواهد زد.

برچسب‌ها: پدیده شهر خودرو استقلال رحمتی حسینی گلر

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

4 0

196 --ʝσкєя--1398/09/13

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi