خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پدیده
اتحاد پدیده
15
3,298

گل محمدی شایعه پرسپولیس را تکذیب کرد

گل محمدی شایعه پرسپولیس را تکذیب کرد
یحیی گل محمدی در واکنش به شایعات موجود در رسانه‌‎ها گفت: اصلا بحث جدایی پیش نیامده و یک سری گمانه زنی رسانه ای است و نمی‌دانم از کجا نشات گرفته است. ما یک کاری را شروع کردیم و تا آخر ادامه می‌دهیم.
به گزارش "ورزش سه" یحیی گل محمدی بعد از شکست مقابل صنعت نفت آبادان در بازی خانگی مقابل خبرنگاران قرار گرفت و گفت: نیمه اول برای ما جالب نبود و ده دقیقه خیلی بد بازی کردیم و جریمه شدیم. بعد از آن فکر می‌کنم بهتر بازی کردیم و موقعیت های بهتری داشتیم و نیمه دوم هم بازی یک طرفه بود. تبریک می‌گویم به تیم نفت که تلاش خوب و عملکرد دفاعی عالی داشتند. دفاع آن ها کم اشتباه بود البته فرصت های خوبی داشتیم و استفاده نکردیم. در شش قدم به مهاجمان توپ رساندیم اما روز بد آن ها بود و خیلی خوب استفاده نکردند. مخصوصا مقابل تیمی که خوب دفاع می‌کند این همه موقعیت سوزی قابل قبول نیست. از موقعیت های به خوبی استفاده نکردیم و شرمنده هواداران شدیم. باخت خانگی برای ما خیلی تلخ است و دوست ندارم چنین اتفاقی رخ دهد. اما فوتبال است و ما باید تلاش کنیم از فرصت ها استفاده کنیم و به تیم حریف موقعیت ندهیم. ده دقیقه نیمه اول خیلی بد بودیم و اشتباهات زنجیره ای داشتیم و گل خوردیم. این اشتباهات در لیگ برتر باعث پرداخت جریمه سنگین تیم ها می‌شود.
شایعاتی راه انداخته اند که یحیی گل محمدی به علت مشکلات در نیم فصل شهر خودرو را ترک می‌کند. وی در واکنش به این حرف گفت: نه. ببینید مشکلات همیشه در همه تیم‌ها است. در بعضی تیم‌ها بزرگ و در بعضی دیگر کم است.همه تیم‌ها مشکلات خاص خود را دارند. ما مشکل اساسی هیچ وقت نداشتیم و مشکلات کوچک داریم و فکر می‌کنم که حل بشود. من با شهر خودرو قرارداد دارم و تمرکزم اینجاست. اصلا بحث جدایی پیش نیامده و یک سری گمانه زنی رسانه ای است و نمی‌دانم از کجا نشات گرفته است. ما یک کاری را شروع کردیم و تا آخر ادامه می‌دهیم.

برچسب‌ها: یحیی گل محمدی شهر خودرو پرسپولیس

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

4 0

77 --ʝσкєя--1398/09/11

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi