خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار یوونتوس
اتحاد یوونتوس
12
6,300

یوونتوس به دنبال جذب دو بازیکن چلسی

یوونتوس به دنبال جذب دو بازیکن چلسی
یوونتوس به دنبال جذب دو بازیکن چلسی

به نظر می رسد که باشگاه یوونتوس به جذب ویلیان و پدرو، دو ستاره باشگاه چلسی، علاقه مند باشد.

به گزارش " ورزش سه"، طی ماه های اخیر صحبت های زیادی درباره علاقه باشگاه یوونتوس به ویلیان، ستاره برزیلی چلسی، مطرح شده بود اما به نظر می رسد که بیانکونری به غیر از ویلیان به جذب پدرو، دیگر بازیکن آبی های لندن، نیز علاقه مند باشد.

رسانه های ایتالیایی حالا مدعی شده اند که با توجه به این که قرارداد ویلیان و پدرو به زودی به پایان می رسد، باشگاه یوونتوس علاقه زیادی به جذب این دو بازیکن نشان داده است و در همین رابطه فابیو پاراتیچی، مدیر ورزشی این باشگاه، برای مذاکره با مدیران چلسی به لندن سفر کرده است.

پدرو در ماه ژانویه 33 ساله خواهد شد اما با این وجود مائوریتزیو ساری به سبک بازی او علاقه زیادی دارد. این اتفاق در مورد ویلیان 31 ساله نیز صدق می کند و این ستاره برزیلی نیز یکی از بازیکنان مورد علاقه سرمربی ایتالیایی یووه به حساب می آید. این دو بازیکن طی فصول قبل از بهترین های چلسی بوده اند و حضور آن ها در یووه به قدرتمند تر شدن این تیم کمک خواهد کرد.

برچسب‌ها: یوونتوس بازیکن چلسی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

4 0

79 SPAIN1398/09/10

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi