خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار چلسی
اتحاد چلسی
9
7,821

شکست غیرمنتظره چلسی در دربی لندن

شکست غیرمنتظره چلسی در دربی لندن
به گزارش "ورزش سه"، شاگردان فرانک لمپارد که هفته گذشته مقابل منچسترسیتی شکست خورده بودند، امیدوار بودند روند خوب شان در این فصل را در دیدار خانگی امروز مقابل وستهام پی بگیرند اما در نهایت با یک گل مغلوب شدند.

چلسی بازی را بهتر آغاز کرد و در همان دقایق ابتدایی، دو موقعیت خوب برای زدن گل داشت اما پولیشیچ و پدرو نتوانستند از این فرصت ها استفاده کنند.

برتری آبی ها ادامه پیدا کرد و این تیم فاصله چندانی با زدن گل اول در دقیقه 22 نداشت اما با خوش شانسی وستهامی ها، توپ به تیر دروازه برخورد کرد.

در دقیقه 25، وستهام صاحب اولین موقعیت جدی اش شد اما واکنش خوب کپا آریسابالاگا، مانع از باز شدن دروازه چلسی شد.

در ادامه باز هم این بازیکنان چلسی بودند که بیشتر توپ و میدان را در اختیار داشتند و صاحب موقعیت های بسیار خوبی هم شدند اما واکنش های خوب دروازه بان وستهام، مانع از گلزنی آنها شد و در نهایت نیمه اول بدون گل به پایان رسید.

در نیمه دوم وستهام شروع بهتری داشت و خیلی زود به گل رسید. روی پاس پابلو فورنالس بود که کِرِسوِل درون محوطه جریمه چلسی صاحب توپ شد و با یک ضربه دقیق، توپ را به گوشه دروازه فرستاد.

بعد از این بازیکنان چلسی ابتکار عمل را در دست گرفتند اما این وستهام بود که می توانست در دقیقه 59، به گل دوم برسد ولی باز هم واکنش دیدنی کپا، مانع از گلزنی بالبوئنا شد.

در ادامه باز هم این بازیکنان وستهام بودند که صاحب موقعیت های بهتری شدند و حتی در دقیقه 67 به گل رسیدند اما داور بعد از کمک گرفتن از VAR، این گل را نپذیرفت.

در دقایق باقی مانده بازی متعادل دنبال شد و تلاش دو تیم برای زدن گل های بعدی ثمری نداشت و در نهایت بازی با همان یک گل به سود وستهام به پایان رسید.

برچسب‌ها: فوتبال چلسی نیوز

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

3 0

99 Inter Sari1398/09/09

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi