خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار تراکتورسازی
اتحاد تراکتورسازی
5
21,560

حرف درستی که مصطفی دنیزلی زد/ تراکتور نباید از «خودش» لطمه ب

حرف درستی که مصطفی دنیزلی زد/ تراکتور نباید از «خودش» لطمه ب
سرمربی تیم فوتبال تراکتور به نکته ای اشاره کرده است که هواداران این تیم باید با توجه به آن تنها به فکر تیم شان باشند و کمک کنند تا زمینه قهرمانی سرخپوشان تبریزی فراهم شود.

تیم فوتبال تراکتور که در چند سال اخیر یکی از مدعیان قهرمانی در شروع لیگ برتر بوده، به دلیل برخی اتفاقات و اشتباهات نتوانسته جام قهرمانی را بالای سر ببرد اما همواره هواداران و تماشاگران پرشورش حامی این تیم بوده اند.

در شروع نوزدهمین دوره رقابت های لیگ برتر مالک و مسئولان باشگاه به فکر تقویت فنی تیم در داخل زمین و روی نیمکت افتادند تا سرخ های تبریز با قدرت لیگ را شروع کنند و به سمت صدرنشینی و قهرمانی حرکت کنند.

در این راستای زنوزی به سمت گزینه ای رفت که سابقه طولانی در فوتبال ترکیه دارد و در پرسپولیس و پاس تهران هم کارنامه قابل دفاعی داشت. مصطفی دنیزلی مربی کارکشته و کاربلدی است که به عنوان مرد اول نیمکت سرخ های تبریز انتخاب شد و در هفته های ابتدایی هم نتایج خوبی با تراکتور گرفت.

مسئولان تراکتور همچنین برای تقویت تیم خود چند بازیکن را به ستاره های باقی مانده از فصل قبل اضافه کردند. رشید مظاهری دروازه بان فصل گذشته ذوب آهن یکی از این بازیکنان است که چند هفته توانست دروازه سرخ های ایران را بسته نگه دارد.

با این حال از هفته هشتم بود که تراکتور برابر صنعت نفت شکست خورد و پس از آن برابر استقلال و سپاهان هم دو باخت دیگر را متحمل شد تا کمی با صدر جدول فاصله بگیرد و فرصت صدرنشینی را هم از دست بدهد.

در دیدار برابر استقلال اما اتفاقاتی روی سکوها رخ داد که تا حدودی این تیم را وارد حاشیه کرد. شاید اگر تمرکز هواداران روی بازی بود و حاشیه ای ایجاد نمی شد، بازیکنان می توانستند عملکرد بهتری داشته باشند.

با این حال تراکتور برابر سپاهان هم تن به شکست داد تا اوضاع این تیم در بین مدعیان قهرمانی کمی متزلزل شود. پس از این شکست بود که ذنیزلی به حرف آمد و قول داد که بعد از بازی تیم ملی و شروع دوباره لیگ، دیگر تراکتور این شرایط را نداشته باشد و تیمش به بهترین شکل نتیجه بگیرد.

در بین حرف های دنیزلی یک حرف درست و منطقی بیشتر از بقیه صحبت هایش قابل توجه بود. آنجا که وی تاکید کرد هواداران تراکتور تنها باید به فکر «تیم» خود باشند و به حمایت از بازیکنان و تراکتور بپردازند.

هواداران تراکتور باید تمام توان و انرژی خود را برای حمایت از بازیکنان، کادر فنی و مسئولان باشگاه بگذارند و کاری کنند که این تیم مجددا روی نوار پیروزی قرار بگیرد و با کسب نتایج مطلوب این فصل طلسم قهرمان نشدن در لیگ برتر را بشکنند و جام قهرمانی را بالای سر ببرند.

مالک و مسئولان باشگاه همه ابزار قهرمانی را فراهم کرده اند و این وظیفه کادر فنی و بازیکنان و خصوصا تماشاگران است که تمرکزشان روی فوتبال باشد و تنها از این تیم حمایت کنند تا جام قهرمانی لیگ نوزدهم به تبریز برسد.

برچسب‌ها: تراکتور مصطفی دنیزلی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

15 0

150 Mafia Boy1398/08/16

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi