خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار رئال‌مادرید
اتحاد رئال‌مادرید
3
100,108

ترکیب اصلی رئال؛ تخته‌سیاه زیدان دیگر پاک نمی‌شود

ترکیب اصلی رئال؛ تخته‌سیاه زیدان دیگر پاک نمی‌شود
زیدان، سرمربی رئال در فصل جاری به دلیل تغییرات متعدد در ترکیب اصلی تیمش با انتقاد روبرو بوده ولی به گزارش آ اس به نظر می‌رسد او سرانجام به ترکیب یازده نفره اصلی خود رسیده است.
_______________________________________________________
به گزارش "ورزش سه"، روزنامه اسپانیایی آ اس جلد جدیدترین شماره خود را به رئال مادرید و زین‌الدین زیدان اختصاص داده و اعلام کرد که زیدان سرانجام به ترکیب یازده نفره اصلی خود دست یافته و به نظر می‌رسد از این به بعد دیگر کمتر شاهد تغییرات گسترده در ترکیب اصلی رئال در بازی‌های این تیم باشیم.
این در حالی است که زیدان پیش از این در دوازده بازی تیمش از دوازده ترکیب متفاوت استفاده کرده بود. البته ستون فقرات تیم زیدان متشکل از کورتوا، راموس، کاسمیرو، کروس و بنزما در همه بازی‌ها ثابت بود ولی در بقیه پستها زیدان دائما دست به تجربه و آزمایش می‌زد و مشخص بود که نتوانسته ترکیب اصلی مورد نظر خود را انتخاب کند.

اما زیدان در دو بازی اخیر خود با یک ترکیب ثابت به میدان رفته و در هر دو بازی به پیروزی رسیده. یکی پیروزی 1-0 مقابل گالاتاسارای در استانبول و بعد از آن پیروزی 5-0 مقابل لگانس در لالیگا. سفیدهای مادرید در این دو بازی عملکردی عالی‌ داشتند و این را می‌توان در آمار رئال در هر دو بازی مشاهده کرد. رئال در بازی اول 27 شوت شلیک کرده که 14 تای آنها در چارچوب بوده و در بازی دوم هم رئالی‌ها 12 شوت زده‌اند که 10 تای آنها در چارچوب بوده است.
ترکیب اولیه ثابت زیدان در این دو بازی از قرار زیر بوده: کورتوا، کارواخال، واران، راموس، مارسلو، والورده، کاسمیرو، کروس، رودریگو، بنزما و هازارد.

جایگاه کورتوا در درون دروازه هرگز با شک و تردید روبرو نبوده. کورتوا به دلیل مشکلات گوارشی و دیگر مسائل در ابتدای بازی مقابل لگانس با سوت زدن عده ای از هواداران رئال روبرو شد ولی در جریان بازی آنچنان عملکرد درخشانی داشت که همه رئالی‌ها او را ایستاده تشویق کردند.

در خط دفاعی هم از چهار مدافع رئال جایگاه سه نفر از آنها از قبل تقریبا قطعی و مشخص بود. این سه نفر کارواخال، واران و راموس بودند. اما تنها مدافع سمت چپ رئال بود که زیدان درباره این پست شک و شبهه‌های زیادی داشت. با اینکه رئال 48 میلیون یورو برای خرید بنجامین مندی هزینه کرده تا خیالش از بابت این پست راحت باشد ولی زیدان از بازی گالاتاسارای نشان داد که دوباره راه امتحان پس داده اعتماد به مارسلو را انتخاب کرده است.

در خط میانی اما زیدان دست به یک خانه تکانی نسلی زده. مودریچ از ترکیب اصلی کنار رفته و والورده به جای او وارد ترکیب شده است. به نظر می‌رسد زیدان قصد دارد از مودریچ 34 ساله در مواقع دشوار و لحظاتی استفاده کند که احساس می‌کند تیم به تجربه بالای او نیاز دارد. هوش تاکتیکی و قدرت فیزیکی والورده ویژگی‌هایی است که زیدان برای آنها اهمیت زیادی قائل است. حضور او در کنار کاسمیرو می‌تواند خیال زیدان را از ضعف در پست هافبک دفاعی تیمش راحت کند.

در خط حمله هم دو پست رئال از پیش تضمین شده بود، دو پستی که در اختیار بنزما و هازارد قرار می‌گیرد. زیدان همیشه به هموطن خود بنزما علاقه زیادی داشته و حتی زمانی که او چندان در اوج نبوده از او در خط حمله تیمش استفاده می‌کرده. هازارد هم که با سرمایه‌گذاری 100 میلیون یورویی به رئال منتقل شده با اینکه هنوز نتوانسته انتظارها را برآورده کند ولی رئالی‌ها شک ندارند که او در تیم‌شان آینده درخشانی خواهد داشت.

اما زیدان در سمت راست بعد از مدتها کشاکش با گرت بیل سرانجام تصمیم خود را گرفته و با کنار گذاشتن ستاره ولزی از ترکیب اصلی در این دو بازی از رودریگو به جای او استفاده کرده است. رودریگوی برزیلی که تنها 18 سال سن دارد و چند ماه از ورودش به اسپانیا می‌گذرد در همین مدت کوتاه توانسته خود را بهتر از ویسینیوس نشان دهد و زیدان را واداشته تا او را در ترکیب اصلی نویافته خود قرار دهد.

برچسب‌ها: رئال مادرید زین الدین زیدان ترکیب اصلی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

5 0

97 10000اتیشه ها1398/08/10

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi