خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار رئال‌مادرید
اتحاد رئال‌مادرید
3
100,103

بیل آخرین بازمانده نسلش است؛ کونگ فو پاندای ما

بیل آخرین بازمانده نسلش است؛ کونگ فو پاندای ما
مارینا هاید، روزنامه نگار نشریه گاردین، با انتشار یک مقاله به شوخی با اظهار نظر اخیر گرت بیل درباره نخست وزیر بریتانیا پرداخت.
_________________________________________________
به گزارش "ورزش سه"، گرت بیل طی هفته های اخیر با انتقادات زیادی درباره مسائل مختلف رو به رو بوده است. او اخیراً در یک مصاحبه پیرامون شرایط بریتانیا و مسائل سیاسی عنوان کرده بود: " من حتی نمی دانم که نخست وزیر بریتانیا کیست. من تنها گلف بازی کردن را دنبال می‌کنم."
این اظهارنظر گرت بیل حالا با انتقاداتی همراه شده و بهانه ای بود برای مارینا هاید، روزنامه نگار نشریه گاردین تا با بی اطلاعی بیل درباره اخبار کشورش به شوخی بپردازد.

مارینا هاید در این مورد می نویسد:« بیل گفته است که بوریس جانسون را نمی شناسد و مصاحبه گر برایش در این مورد توضیح می دهد ولی واقعا چه نیازی بود تا به بیل در این مورد توضیح داده می شد؟ او آخرین نسل بریتانیایی های خالص و دست نخورده است. کسی که الان در اسپانیا زندگی می کند و آخرین بازمانده از نسل خودش است. بیل همان کونگ فو پاندای ماست. آخرین بازمانده از کسانی که هنوز نمی دانند با حضور بوریس جانسون در پست نخست وزیری، معصومیت بریتانیا چگونه به سخره گرفته شده است.

جانسون ممکن است کوتاه ترین عمر نخست وزیری در 100 سال اخیر را داشته باشد و بیل هم هرگز از فعالیت های زمامداری او باخبر نشود.»

هاید همچنین عنوان کرده است که درک نمی کند گرت بیل چگونه از چنین موضوعی بی اطلاع است. او معتقد است که بیل تنها در مسائل مالی و هر چیزی که به پول مربوط می شود تمرکز می کند. او در این باره گفت:« نظریه این است که شما هر چقدر از اخبار و شایعات روزمره دوری کنید، تحلیل و اطلاعاتتان نیز به همان نسبت کمتر خواهد شد و این داستان گرت بیل است.»

برچسب‌ها: رئال مادرید گرت بیل

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

66 10000اتیشه ها1398/08/10

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi