خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار رئال‌مادرید
اتحاد رئال‌مادرید
3
100,109

پیکه: می خواهم با راموس در المپیک توکیو باشم

پیکه: می خواهم با راموس در المپیک توکیو باشم
جرارد پیکه تلویحا تایید کرد که دوست دارد تیم المپیک اسپانیا را در بازی های المپیک 2020 توکیو همراهی کند.
_________________________________________________
به گزارش "ورزش سه"، چندی پیش بود که سرخیو راموس در یک مصاحبه تلویزیونی تایید کرد که دوست دارد در المپیک برای تیم فوتبال اسپانیا به میدان برود. المپیک اسپانیا می تواند از سه بازیکن بزرگسال استفاده کند و راموس دوست دارد یکی از آنها باشد. نه تنها راموس که حالا جرارد پیکه نیز مدعی حضور در بازی های المپیک شده است.
کاپیتان بارسلونا در مصاحبه با کادنا و در پاسخ به سوالی در مورد حضور زوج راموس و پیکه در تیم المپیک اسپانیا گفت:« هرگز نمی توان چیزی را رد کرد. در زندگی غیرممکن نداریم. چرا که نه؟ اگر پیشنهاد برسد، آن را رد نخواهم کرد. چرا درهای المپیک را به روی خودم ببندم؟ همه چیز امکان پذیر است.»

پیکه همچنین به رابطه خوب خود با تعدادی از بازیکنان رئال مادرید اشاره کرد و گفت:« من همیشه برای رقابت های ورزشی بین رئال و بارسا حد و مرز قائل می شوم. تا وقتی پیراهن بارسا را به تن دارم و در زمین برای تیمم می جنگم، رئال رقیب و دشمن اصلی ما محسوب می شود ولی بیرون زمین دیگر رقابتی وجود ندارد.

من دوستان زیادی در رئال دارم. با راموس قطعا صمیمی تر از همه هستم ولی با لوکاس واسکز و ناچو نیز ارتباط خوبی دارم. شاید دوستانی صمیمی نباشیم ولی ارتباط قلبی بین مان وجود دارد و همیشه احترام هم را حفظ کرده ایم. برای بعضی ها رقابت ورزشی حکم مرگ و زندگی را دارد ولی برای من اینطور نیست. در مادرید هرگز با من بدرفتاری نشده و هیچ حرف و توهینی از هیچ بازیکن رئال نشنیده ام. شاید برخی مواقع حرف هایی زده باشم که باعث دلخوری شده باشد ولی سوتفاهم ها را همیشه رفع کرده ایم. چیزی جز احترام از رئالی ها ندیده ام.»

برچسب‌ها: جرارد پیکه سرخیو راموس رئال مادرید بارسلونا تیم ملی اسپانیا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

142 10000اتیشه ها1398/08/10

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi