خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ایتالیا
اتحاد ایتالیا
6
10,463

احتمال بالای تمدید قرارداد مانچینی با ایتالیا

احتمال بالای تمدید قرارداد مانچینی با ایتالیا
تیم ملی ایتالیا طی چندین ساله گذشته نتوانسته از تاریخ درخشان خود دفاع کند. آن ها حتی طی سال های گذشته در اتفاقی عجیب در راه صعود به جام جهانی 2018 نیز ناکام ماندند.

همین اتفاقات باعث شد تا مسئولان فدراسیون فوتبال ایتالیا سال گذشته یک سرمربی صاحب نام و با سابقه به نام روبرتو مانچینی را به عنوان سرمربی خود انتخاب کنند. مانچینی اما طی این مدت حضورش روی نیمکت ایتالیا نتایج بسیار فوق العاده ای کسب کرده است. آن ها اخیرا موفق شدند با شکست یونان و با آمار فوق العاده هفت پیروزی پیاپی به رقابت های یورو 2020 صعود کنند.

این نتایج فوق العاده ایتالیا باعث شده که حالا مسئولان فدراسیون فوتبال ایتالیا به فکر تمدید قرارداد خود با روبرتو مانچینی بیفتند.

مانچینی با توجه به بندی که در قراردادش وجود دارد، حالا می تواند تا پایان جام جهانی 2022 قطر روی نیمکت این تیم بنشیند. هرچند که او می تواند و این اختیار را دارد که از این جایگاه نیز کناره گیری کند. با این حال و به گفته رسانه ها او این اطمینان را به مسئولان فوتبال ایتالیا داده است که به قرارداد خود متعهد خواهد بود و تا پایان جام جهانی 2022 قطر روی نیمکت ایتالیا می نشیند.

با توجه به عملکرد فوق العاده مانچینی، قطعا طی ماه های آینده مسئولان فدراسیون فوتبال ایتالیا پیشنهاد تمدید قرارداد بلندمدت خود را به این مربی ارائه خواهند داد.

برچسب‌ها: ایتالیا مانچینی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

41 ᴍᴀʀɪʟʏɴ ᴍᴏɴʀᴏᴇ1398/08/07

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi