خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار اتلتیکومادرید
اتحاد اتلتیکومادرید
19
3,029

سائول نیگز: هکتور هررا بازیکن فوق العاده ای است؛

سائول نیگز: هکتور هررا بازیکن فوق العاده ای است؛
هافبک اسپانیایی روخی بلانکوس به تمجید از خرید های تیمش در تابستان پرداخت.

سائول نیگز هافبک اسپانیایی اتلتیکو مادرید، به تمجید از نگرش هکتور هررا خرید جدید روخی بلانکوس پرداخت و عنوان کرد که او باید برای رسیدن به ترکیب اصلی، تلاشش را افزایش دهد.

هررای مکزیکی که در این تابستان از پورتو به پایتخت اسپانیا آمده است، تا بدین جا تنها در بازی تیمش مقابل سلتاویگو از چهارچوب هفته پنجم رقابت های لالیگا، در ترکیب اصلی قرار گرفته است. هافبک جدید روخی بلانکوس، در جریان تساوی بدون گل تیمش مقابل رئال وایادولید از چهارچوب هفته هشتم لالیگا نیز، در اواسط نیمه دوم به جای آلوارو موراتا به زمین آمد و عملکرد مثبتی هم از خود به نمایش گذاشت. سائول نیگز اما، که تا اینجای فصل تقریبا در همه دقایق ممکن برای اتلتیکو مادرید بازی کرده است، معتقد است عملکرد هررای 29 ساله در مقابل وایادولید به عنوان یار تعویضی، بسیار مثبت بوده است. سائول در گفت و گو با وبسایت رسمی لالیگا، اظهار داشت:

هررا از نظر من بازیکن فوق العاده ای است. طرفداران از این که او زمان بیشتری برای بازی به دست نمی آورد شگفت زده شدند او به سختی تلاش می کند و همواره می خواهد گوش کند و یاد بگیرد. هررا علی رغم این که بازیکن باتجربه ای است، ذهنیتی باز دارد و در رختکن رفتار بسیار خوبی از خود نشان می دهد. او انسان خوبی است.

سائول در ادامه به تمجید از خرید های جدید اتلتیکو مادرید پرداخت. او اظهار داشت:

رنان لودی و کایرن تریپیر، دوندگی بسیار خوبی در کنارهای زمین دارند. آن ها بازیکنان بسیار خوبی هستند و خطرات زیادی روی دروازه حریفان ایجاد می کنند چرا که سانترهای فوق العاده ای انجام می دهند. در مورد فلیپه و ماریو هرموسو باید بگویم که هر دوی آن ها مدافعان بسیار خوب و با تجربه ای هستند اما برجسته ترین و مهم ترین ویژگی آن ها مانند سایر خریدهای جدید باشگاه در تابستان، این است که آن ها فارغ از تجربه اشان، تمایل به یادگیری و گوش کردن به توصیه دیگران را دارند. در خط حمله ژائو فلیکس بیشتر از ایوان شاپونیچ بازی کرده است، اما مانند دیگر بازیکنان، نوبت ایوان (شاپونیچ) نیز خواهد رسید. او در تمرینات به سختی تلاش می کند و از نظر فضا سازی عملکرد بسیار خوبی دارد و از طرفی حرکت هایش در محوطه جریمه، فوق العاده است.

برچسب‌ها: اتلتیکو مادرید سائول نیگز هکتور هررا فوتبال لالیگا اسپانیا خرید

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

4 0

532 پرسپولیس‌‌‌1398/07/25

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi