خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار آرسنال
اتحاد آرسنال
8
6,694

توصیه یک پیشکسوت؛ سیلوا:اوزیل خودت را به مربی تحمیل کن!

توصیه یک پیشکسوت؛ سیلوا:اوزیل خودت را به مربی تحمیل کن!
اوزیل همچنان به مهره‌ای تبدیل شده که مورد توجه «اونای امری»، سرمربی تیم آرسنال نیست.از این رو در ترکیب اصلی لندنی‌ها جایی ندارد.
این مساله البته باعث انتشار یکسری شایعات در مورد او شده است.به عنوان نمونه در برخی رسانه‌ها در روزهای گذشته عنوان شد که هافبک 30 ساله آلمانی در نقل و انتقالات زمستانی به تیمی دیگر ملحق خواهد شد.
البته در این مورد کارشناسانی توصیه کرده‌اند اوزیل همچنان آرسنالی بماند و البته خودش را به تیم و مربی‌، تحمیل کند.
یکی از این نفرات، «گیلبرتو سیلوا» پیشکسوت کنونی فوتبال برزیل است که در سال‌های 2002 تا 2008 برای «توپچی‌های لندن» به عنوان هافبک دفاعی بازی می‌کرد.
وی به سایت گل گفت:مطمئن هستم که برای اوزیل، کنار زمین نشستن و به عنوان بازیکن ذخیره بازی را دیدن، خیلی سخت است.البته او می‌تواند از این حالت خارج شود.
سیلوا 43 ساله که در سال‌های 2001 تا 2010 موفق شد 93 بازی برای تیم کشورش انجام دهد و 3 گل بزند، ادامه داد:حالا همه چیز برای بهترشدن وضعیت، دست خود اوزیل است. باید سخت کارکند و با آماده‌شدن به مربیش، پیام دهد.از این طریق است که می‌تواند به امری بگوید کاملا آماده است و قادر به انجام بازی است.
این توصیه‌ها در حالی از قول عضو پیشین تیم لیگ برتری عنوان شده که اوزیل در فصل جاری تنها 72 دقیقه حضور در میدان را داشته است.

برچسب‌ها: آرسنال اوزیل

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

8 0

171 بابل بچ1398/07/23

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi