خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار یوونتوس
اتحاد یوونتوس
12
6,302

رونالدو تا پایان قراردادش در یوونتوس می‌ماند

رونالدو تا پایان قراردادش در یوونتوس می‌ماند
مدیر ورزشی یوونتوس شایعات ترک این باشگاه توسط کریستیانو رونالدو را تکذیب کرده و گفت انتظار دارد رونالدو تا پایان قراردادش در این باشگاه ایتالیایی ماندگار باشد.

فابیو پاراتیچی، مدیر ورزشی باشگاه یوونتوس شایعات اخیر درباره احتمال جدایی زودهنگام کریستیانو رونالدو از این تیم را تکذیب کرده و گفت او تا پایان قراردادش در سال 2022 در این باشگاه تورینی خواهد ماند.

رونالدو که در تابستان 2018 با قراردادی به ارزش 112 میلیون یورو از رئال مادرید به یووه منتقل شد تا سال 2022 با این باشگاه قرارداد دارد. ولی اخیرا شایعاتی مطرح شد مبنی بر اینکه این ابرستاره پرتغالی و صاحب پنج توپ طلا ممکن است پیش از آن زمان یوونتوس را ترک کند. رونالدوی 34ساله فصل گذشته برای یوونتوس 28 گل به ثمر رساند و در فصل جاری هم تا اینجا چهار گل برای بیانکونری زده است.

پاراتیچی در پاسخ به سوالی درباره احتمال جدایی زودهنگام رونالدو از یووه گفت:" رونالدو روی اهداف فعلی‌اش تمرکز بالایی دارد. من به هیچ وجه معتقد نیستم که او در پایان فصل جاری یا بعدتر از آن باشگاه را ترک خواهد کرد".

مدیر ورزشی یوونتوس در ادامه گفت:" رونالدو با یوونتوس قرارداد دارد. ما از او خیلی راضی هستیم و او هم در این باشگاه راضی و خوشحال است".

برچسب‌ها: یوونتوس رونالدو ایتالیا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

7 0

98 ماتادوران آبی 31398/07/23

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi